Online προσθήκη συνδικαιούχου

Η Τράπεζα Πειραιώς σας δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε συνδικαιούχο στον καταθετικό σας λογαριασμό online είτε από τον υπολογιστή σας, μέσω Piraeus e-banking είτε από το κινητό με το νέο Piraeus app.

Τώρα μπορείτε να προσθέσετε συνδικαιούχο στον λογαριασμό σας χωρίς φυσική παρουσία σε κατάστημα της τράπεζας!

Piraeus e-banking
Συνδέσου στο Piraeus e-banking και ολοκλήρωσε την προσθήκη συνδικαιούχου στον λογαριασμό σου ευκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.

Βήμα 1: Έναρξη Διαδικασίας – Οποιοσδήποτε υφιστάμενος δικαιούχος του λογαριασμού

Login στο:
- Piraeus e-banking: επιλογή Καταθέσεις>
Λογαριασμοί> Οι Λογαριασμοί μου>
Σχετικές Υπηρεσίες> Προσθήκη Συνδικαιούχου>
“Θέλω να προσθέσω συνδικαιούχο
σε λογαριασμό μου”


- νέο Piraeus app: επιλογή Υπηρεσίες> 
Προσθήκη Συνδικαιούχου>
Έκδοση κωδικού/Αίτηση 
 “Έκδοση κωδικού”
Επιλογή λογαριασμού για την έκδοση Μοναδικού Κωδικού Αποστολή του Μοναδικού Κωδικού (μέσω email/sms) στον νέο δικαιούχο

Βήμα 2: Δημιουργία Αίτησης - Νέος δικαιούχος

Login στο:
- Piraeus e-banking: επιλογή Καταθέσεις>
Λογαριασμοί> Οι Λογαριασμοί μου>
Σχετικές Υπηρεσίες> Προσθήκη Συνδικαιούχου>
“Θέλω να προστεθώ σε λογαριασμό τρίτου”

- νέο Piraeus app: επιλογή Υπηρεσίες>
Προσθήκη Συνδικαιούχου> Έκδοση κωδικού / Αίτηση>
“Αίτηση Προσθήκης”
Δημιουργία αίτησης προσθήκης ως συνδικαιούχος με χρήση του Μοναδικού Κωδικού

Βήμα 3: Αποδοχή ή Απόρριψη Αίτησης – Όλοι οι Υφιστάμενοι δικαιούχοι

Login στο:
- Piraeus e-banking: επιλογή Καταθέσεις>
Λογαριασμοί> Οι Λογαριασμοί μου>
Σχετικές Υπηρεσίες> Προσθήκη Συνδικαιούχου>
“Ιστορικό”

- νέο Piraeus app: επιλογή Υπηρεσίες>
Προσθήκη Συνδικαιούχου>
“Ιστορικό Αιτημάτων”
Αποδοχή / Απόρριψη
Με την αποδοχή της αίτησης από όλους τους υφιστάμενους δικαιούχους, ολοκληρώνεται η διαδικασία και ακολουθεί η αυτόματη ένταξη του νέου δικαιούχου στον λογαριασμό.

Ενημέρωση

Σε κάθε βήμα αποστέλλεται σχετική ενημέρωση μέσω email/sms σε όλους τους εμπλεκόμενους, οι οποίοι θα πρέπει να είναι ενεργοί χρήστες winbank. Παράλληλα ο κάθε πελάτης μπορεί να ενημερώνεται για όλα τα αιτήματα προσθήκης συνδικαιούχου που τον αφορούν μέσω:

  • Piraeus e-banking: επιλογή Καταθέσεις> Λογαριασμοί>Οι Λογαριασμοί μου> Σχετικές Υπηρεσίες> Προσθήκη Συνδικαιούχου> “Ιστορικό”
  • νέου Piraeus app: επιλογή Υπηρεσίες> Προσθήκη Συνδικαιούχου> “Ιστορικό Αιτημάτων”
  • Η λειτουργικότητα είναι διαθέσιμη μόνο σε Φυσικά Πρόσωπα.
  • Ως επιλέξιμοι εμφανίζονται οι λογαριασμοί για τους οποίους δεν ισχύουν ειδικές συνθήκες (π.χ. ύπαρξη ανήλικου, δέσμευσης, κτλ), ενώ παράλληλα όλοι οι δικαιούχοι τους είναι χρήστες του Piraeus e-banking.
  • Για τη διασφάλιση της διαδικασίας, κάθε ενέργεια των εμπλεκόμενων ολοκληρώνεται με Strong Customer Authentication (SCA).
  • Υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης ενός μόνο νέου δικαιούχου ανά αίτημα. Η προσθήκη 2 ή περισσοτέρων νέων δικαιούχων, γίνεται σειριακά με νέο αίτημα μόλις ολοκληρώνεται (θετικά ή αρνητικά) το προηγούμενο.
  • Ο Μοναδικός Κωδικός ισχύει για 7 ημερολογιακές μέρες, εντός των οποίων πρέπει να έχει ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία (δημιουργία αίτησης, αποδοχή από δικαιούχους).