Διαχείριση Χρηματικού - Bank In Office

Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Χρηματικού

Η υπηρεσία Bank in Office της Τράπεζας Πειραιώς, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των μετρητών, που έχει στόχο την εξασφάλιση της συνεχούς ρευστότητας και διαθεσιμότητας των εισπράξεών σας, μέσα από την άμεση κατάθεσή τους στον τραπεζικό σας λογαριασμό, χωρίς να απαιτείται η ταυτόχρονη μεταφορά τους στην Τράπεζα.

Με τον τρόπο αυτό, η διαχείριση των μετρητών μετατρέπεται από μία επισφαλή, χειρονακτική και χρονοβόρα διαδικασία σε απολύτως ασφαλή, αυτοματοποιημένη και άμεση, εξασφαλίζοντας την ελαχιστοποίηση της έκθεσης του χρηματικού σας σε κινδύνους κλοπών ή υπεξαιρέσεων, τη βελτίωση των διαδικασιών σας, τον εκμηδενισμό του κόστους χρηματαποστολών και τέλος την άμεση διαθεσιμότητα των κεφαλαίων σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Βασική προϋπόθεση λειτουργίας του κυκλώματος Bank in Office είναι η τοποθέτηση ενός ειδικού μηχανήματος κατάθεσης των χρημάτων, το οποίο λειτουργεί ως ένα έξυπνο χρηματοκιβώτιο, αφού καταμετρά και ελέγχει την πλαστότητα των χαρτονομισμάτων που εισάγονται.

Το λογισμικό που το συνοδεύει ενημερώνει την Τράπεζα και την εταιρεία σας για τη διαθέσιμη ρευστότητα, χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική μεταφορά των χρημάτων στην Τράπεζα. Οι καταθέσεις μετρητών στο μηχάνημα αποτυπώνονται σε πραγματικό χρόνο στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Οι εταιρείες χρηματαποστολών ενημερώνονται αυτόματα και εγκαίρως από την Τράπεζα για την αποσυμφόρηση του μηχανήματος και τη μεταφορά των χρημάτων, χωρίς καμία δική σας εμπλοκή ή επιβάρυνση.