Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Τώρα Garmin & Πειραιώς μαζί σας 
σε κάθε διαδρομή

Ανέπαφες πληρωμές με τις κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς, απλά και μόνο με το Garmin smartwatch σας μέσω Garmin Pay.

Τώρα Garmin & Τράπεζα Πειραιώς μαζί σας σε κάθε διαδρομή!

Είστε λάτρεις των σπορ και της τεχνολογίας και το Garmin smartwatch είναι ήδη μέρος της καθημερινότητάς σας; Τώρα, μπορείτε να αφήσετε το πορτοφόλι, τα μετρητά και το smartphone σας στο σπίτι και να κάνετε τις συναλλαγές σας ανέπαφα μέσω του Garmin smartwatch σας και με τις κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς!

Με το Garmin Pay πληρώνετε με μία κίνηση του καρπού σας, εύκολα και με ταχύτητα, τοποθετώντας απλώς το Garmin smartwatch σας στο POS.

garmin pay

Τι χρειάζεστε;

  • Ενεργή κάρτα (χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη)
  • Garmin smartwatch που να υποστηρίζει Garmin Pay
  • Τερματικό (POS) που να υποστηρίζει την τεχνολογία των ανέπαφων συναλλαγών

Πώς προστίθεται μία κάρτα

Credit card

1. Στο menu της εφαρμογής «Garmin Connect™» επιλέξτε «Devices»

  • Επιλέξτε το ρολόι Garmin που θέλετε να προσθέσετε την κάρτα σας
  • Στη συνέχεια επιλέξτε «Garmin Pay». Εναλλακτικά, από το menu της εφαρμογής «Garmin Connect™» επιλέξτε «Garmin Pay»
Επιλέξτε το ρολόι Garmin που θέλετε να προσθέσετε την κάρτα σας
garmin-pay
Debit card

2. Ακολουθήστε τις οδηγίες προσθήκης κάρτας της εφαρμογής

Περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός 4 ψήφιου κωδικού (passcode), τον οποίο θα χρησιμοποιείτε για τις αγορές σας.
Δημιουργία 4 ψήφιου κωδικού (passcode)
Looking at phone

3. Ολοκληρώστε τη διαδικασία

Ολοκληρώστε τη διαδικασία εισάγοντας στην εφαρμογή τον μοναδικό κωδικό OTP που θα λάβετε με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.
Εισάγετε τον μοναδικό κωδικό OTP που θα λάβετε με SMS

Ερωτήσεις και απαντήσεις

  • Γενικά
  • Προσθήκη καρτών
  • Συναλλαγές
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων

Ποιες συσκευές Garmin είναι συμβατές με Garmin Pay;

Για τη λίστα των συσκευών Garmin που υποστηρίζουν το Garmin Pay, πατήσετε εδώ.

Πώς προστατεύονται οι πληρωμές μου;

Μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια τις αγορές σας, προσθέτοντας τις κάρτες σας στo Garmin Pay. Για κάθε κάρτα που προσθέτετε, αποδίδεται ένας μοναδικός ψηφιακός αριθμός (token) που σχετίζεται αποκλειστικά με τη συσκευή στην οποία έχετε προσθέσει την κάρτα σας, ενώ ο πραγματικός αριθμός της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στη συσκευή ή στους διακομιστές και δεν κοινοποιείται σε εμπόρους.

Σημειώνεται ότι στο παραστατικό που εκδίδεται μετά από κάθε επιτυχημένη συναλλαγή που πραγματοποιείτε, αναγράφεται ο μοναδικός ψηφιακός αριθμός (token) που χρησιμοποιείτε για τις Garmin Pay συναλλαγές σας.

Υπάρχει χρέωση για τη χρήση του Garmin Pay;

Όχι, δεν υπάρχει χρέωση από την Τράπεζα Πειραιώς για την εγγραφή των καρτών της ή τη χρήση τους για πληρωμές με Garmin Pay.

Μπορώ να προσθέσω οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς στο Garmin Pay;

Μπορείτε να προσθέσετε όλες τις κάρτες Visa και Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς (χρεωστικές, πιστωτικές, επαναφορτιζόμενες προπληρωμένες) ιδιωτών ή επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, στο Garmin Pay, μπορείτε να καταχωρίσετε μέχρι και 10 κάρτες.

Πώς προσθέτω μία κάρτα στο Garmin Pay; 

Μπορείτε να προσθέσετε την κάρτα σας στο Garmin Pay μέσω της εφαρμογής Garmin Connect™, ακολουθώντας απλά βήματα.

  • Κατεβάστε την εφαρμογή Garmin Connect™
  • Επιλέξτε Garmin Pay και ακολουθήστε τις οδηγίες που παρουσιάζονται στην οθόνη σας.
  • Έπειτα θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε έναν 4ψήφιο κωδικό (passcode), ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τις αγορές σας.
  • Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την εισαγωγή στην εφαρμογή Garmin Connect™ του μοναδικού κωδικού OTP που θα λάβετε στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Δεν έχω παραλάβει ακόμα τη φυσική μου κάρτα, μπορώ να την προσθέσω στο Garmin Pay;

Όχι. Χρειάζεται να έχετε λάβει την κάρτα σας και να την έχετε ενεργοποιήσει για να μπορέσετε να την προσθέσετε.

Πώς διαχειρίζομαι τις κάρτες μου στο Garmin Pay;

Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πώς να διαχειρίζεστε τις κάρτες σας στο Garmin Pay.

Σε περίπτωση που επιθυμήσετε να αφαιρέσετε μια κάρτα σας από το Garmin Pay και στη συνέχεια να την προσθέσετε ξανά θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας από την αρχή.

Πώς κάνω πληρωμές με Garmin Pay και πώς χρησιμοποιώ το passcode για τις πληρωμές μου;

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το πώς κάνετε τις πληρωμές σας με Garmin Pay εδώ.

Μπορώ να δω τις πρόσφατες συναλλαγές μου με Garmin Pay;

Ναι. Μπορείτε να δείτε τις πρόσφατες συναλλαγές για την κάθε κάρτα σας, στην εφαρμογή Garmin Connect™ . Στο ρολόι δεν είναι ορατές οι πληροφορίες των συναλλαγών.

Για το πλήρες ιστορικό των συναλλαγών μπορείτε να επισκεφτείτε το Piraeus e-banking ή το Piraeus app.

Μπορώ να κάνω ανέπαφη πληρωμή με Garmin Pay χωρίς η συσκευή μου να είναι συνδεδεμένη στο internet;

Ναι, η σύνδεση στο internet δεν είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση ανέπαφης συναλλαγής με Garmin Pay, επίσης δε χρειάζεται να έχετε τη συσκευή του κινητού σας κοντά.
 

Πώς γνωρίζω ότι η ανέπαφη συναλλαγή μου με Garmin Pay ήταν επιτυχής;

Κάθε συναλλαγή μέσω Garmin Pay θεωρείται ολοκληρωμένη με την έκδοση παραστατικού, όπου αυτό παρέχεται, αντιστοίχου ύψους της συναλλαγής που έλαβε χώρα.

Διατηρώ τα προνόμια που μου παρέχει η κάρτα μου όταν κάνω πληρωμή με Garmin Pay;

Ναι, διατηρείτε τα προνόμια που σας παρέχει κάθε κάρτα που χρησιμοποιείτε.

Μπορώ να πληρώσω με άτοκες δόσεις στην κάρτα μου μέσω Garmin Pay;

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω Garmin Pay σε έως και 12 άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας Visa της Πειραιώς, στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που διαθέτουν ειδικά προγράμματα άτοκων δόσεων.
Σε περίπτωση που διαθέτετε πιστωτική κάρτα Mastercard® της Πειραιώς, για συναλλαγές με άτοκες δόσεις στο σημείο πώλησης του εμπόρου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φυσική πιστωτική σας κάρτα. Εναλλακτικά, ενημερωθείτε εδώ για την υπηρεσία «Μετατροπή Συναλλαγής σε Δόσεις».

 

 

 

Μπορώ να πραγματοποιώ ανέπαφες συναλλαγές στα ΑΤΜ με το Garmin Pay;

Ναι, εφόσον η κάρτα σας επιτρέπει συναλλαγές σε ΑΤΜ, μπορείτε με το Garmin Pay να πραγματοποιείτε ανέπαφα ανάληψη μετρητών και ερώτηση υπολοίπου στα ΑΤΜ που διαθέτουν τη λειτουργικότητα των ανέπαφων συναλλαγών, χρεώνοντας την κάρτα (στην περίπτωση των πιστωτικών και προπληρωμένων καρτών) ή τον κύριο συνδεδεμένο λογαριασμό της κάρτας (στην περίπτωση των χρεωστικών καρτών).

Υπάρχει όριο στο ποσό συναλλαγής που μπορώ να χρησιμοποιήσω μέσω Garmin Pay;

Όχι, ισχύουν κανονικά τα όρια της κάρτας με την οποία εκτελείτε τη συναλλαγή.

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την προσθήκη της κάρτας μου στο Garmin Pay, τι μπορώ να κάνω;

Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσθήκη της κάρτας σας ή στην περίπτωση που δεν λάβατε τον μοναδικό κωδικό ΟΤΡ που σας στάλθηκε με SMS, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε την κάρτα από το Garmin Pay και να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης από την αρχή. Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την επαλήθευση της κάρτας σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει σωστά όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες.

Εφόσον και πάλι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της προσθήκης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000. 

 

Το Garmin smartwatch μου χάθηκε/κλάπηκε, τι πρέπει να κάνω;

Αν το ρολόι σας χαθεί ή κλαπεί, μπορείτε να αναστείλετε (suspend) ή να διαγράψετε (delete) την κάρτα σας από την εφαρμογή Garmin Connect στο τηλέφωνό σας. Αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες στο κύριο μενού του Garmin Pay και μπορούν να επιλεγούν χωρίς να είναι συνδεδεμένο το ρολόι. Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πώς να διαχειρίζεστε τις κάρτες σας στο Garmin Pay.

Εναλλακτικά, στην περίπτωση που στη συσκευή σας είχατε εγγεγραμμένες κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο Garmin Pay, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αντικατάστασης της Garmin συσκευής μου;

Θα πρέπει να επαναφέρετε τις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις της συσκευής Garmin που θα αλλάξετε, ώστε να διαγραφούν οι κάρτες που είχατε καταχωρίσει στο Garmin Pay. Στη συνέχεια θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας στη νέα σας Garmin συσκευή.

Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Garmin Pay;

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://explore.garmin.com/en-US/garmin-pay/ και το Garmin Support Center https://support.garmin.com/en-US/ στην ιστοσελίδα του Garmin.

Το στοιχείο Garmin και το λογότυπο Garmin αποτελούν εμπορικά σήματα της Garmin Ltd ή των θυγατρικών της και είναι κατοχυρωμένα σε μία ή περισσότερες χώρες,  συμπεριλαμβανομένων των Η.Π.Α. Το στοιχείο Garmin Pay αποτελεί εμπορικό σήμα της Garmin Ltd ή των θυγατρικών της.