Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Υποστήριξη για επείγοντα θέματα 

Είμαστε στη διάθεσή σας 24/7 για να λύσουμε οποιοδήποτε επείγον πρόβλημα έχει προκύψει. 
Chatbot

Είμαστε δίπλα σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ώστε να νιώθετε σιγουριά ακόμα και σε απρόβλεπτες καταστάσεις. 

Τι έχει συμβεί;

Έχασα/μου έκλεψαν την κάρτα μου

Τηλεφωνήστε αμέσως στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό για να αναφέρετε την κλοπή ή την απώλεια κάρτας σας. 

Σε περίπτωση που θέλετε να διακόψετε / κλειδώσετε προσωρινά την κάρτα σας μπορείτε να το κάνετε άμεσα μέσω Piraeus e-banking.

Το ATM κράτησε την κάρτα μου

Σε περίπτωση που το ΑΤΜ κρατήσει την κάρτα ή αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη συναλλαγή, επικοινωνήστε μόνο με την Τράπεζα Πειραιώς στο +30 210 32 88 000.

Προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας

Αν θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, μπορείτε να το κάνετε επιλέγοντας «Κάρτες» από το menu του Piraeus e-banking, στη συνέχεια την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε προσωρινά (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη) και από τις σχετικές υπηρεσίες που εμφανίζονται στο δεξί μέρος της οθόνης διαλέγετε την επιλογή «Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας».

Αντίστοιχα μέσω Piraeus app μπορείτε να επιλέξετε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε και στη συνέχεια πατήστε «Κλείδωμα» . Η απενεργοποίηση της κάρτα σας ολοκληρώθηκε.

Σημείωση: Η δυνατότητα αυτή δεν ισχύει για την κάρτα WEBUY.

Βρήκα μία ύποπτη συναλλαγή στην κάρτα μου

Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή που δεν έχετε πραγματοποιήσει ενημερώστε αμέσως την Τράπεζα Πειραιώς στο +30 210 32 88 000.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus e-banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως καλώντας στο +30 210 32 88 000.

Αν θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, συνδεθείτε στο Piraeus e-banking. Έπειτα από το menu επιλέξτε Κάρτες > Οι Πιστωτικές κάρτες μου / Οι Χρεωστικές κάρτες μου / Οι Προπληρωμένες κάρτες μου και στη συνέχεια από τις Σχετικές υπηρεσίες > Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας.

Αντίστοιχα μέσω Piraeus app μπορείτε να επιλέξετε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε και στη συνέχεια πατήστε «Κλείδωμα» . Η απενεργοποίηση της κάρτα σας ολοκληρώθηκε.



Σημείωση: Η δυνατότητα αυτή δεν ισχύει για την κάρτα WEBUY.

Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι τους κωδικούς μου στο Piraeus e-banking

Εάν γνωρίζετε το username και το password σας αλλά τα έχετε καταχωρίσει μέχρι και τρεις φορές λανθασμένα και έχετε κλειδωθεί, πατήστε εδώ ώστε να ανακτήσετε την πρόσβασή σας.

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ξέχασα το password μου στο Piraeus phone banking

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking. 

Για να ξεκλειδώσετε τον κωδικό σας ,πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης των υπηρεσιών Piraeus e-banking:

  • από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
  • από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000

Ξέχασα το username στο Piraeus e-banking μου

Εάν δε θυμάστε το username σας, μπορείτε να το ανακτήσετε πατώντας εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο +30 210 32 88 000.

Έβαλα λάθος κωδικό στο ΑΤΜ και η χρεωστική μου κάρτα απενεργοποιήθηκε

Αν κάνετε 4 φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN) στο ΑΤΜ, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα θα απενεργοποιήσει αυτόματα την κάρτα σας.

Για να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας με νέους κωδικούς εισόδου πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας, καλώντας στο  +30 210 32 88 000.

Είμαστε εδώ, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας

Για όλες τις υπηρεσίες: Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 π.μ. - 06.00 μ.μ, εκτός αργιών. Για θέματα ασφαλείας που χρήζουν άμεσης διαχείρισης, μπορείτε να επικοινωνείτε 24/7 (από σταθερό ή κινητό με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας). 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί να επικοινωνήσουμε. 

Υποβάλετε ένα παράπονο 

Θέλετε να εκφράσετε κάποιο παράπονο; Ακολουθήστε τα στάδια υποβολής φόρμας παραπόνων.