Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Ασφάλεια στις συναλλαγές

Παραμείνετε ασφαλής κατά την πλοήγησή σας στις τραπεζικές υπηρεσίες με διαρκή ενημέρωση για τις γνωστές απάτες.
Password

Κανόνες, συμβουλές και ενημέρωση για ασφαλείς συναλλαγές παντού. Ξεκινήστε την τραπεζική σας σχέση από το κινητό σας.

Συχνές ερωτήσεις για ασφαλή τραπεζική

  • Βιντεοκλήση με εκπρόσωπο
  • Επικαιροποίηση στοιχείων (Έντυπο ΕΤΤ)
  • Επείγουσα υποστήριξη

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης με τον εκπρόσωπο της τράπεζας, η κλήση διακοπεί από τυχαίο παράγοντα;

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ξεκινήσετε τη διαδικασία από την αρχή.

Ποια είναι τα ωράρια που μπορώ να πραγματοποιήσω  βιντεοκλήση με εκπρόσωπο;

Εκπρόσωπός μας θα είναι διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει:

  • Δευτέρα – Παρασκευή: 8.00 π.μ. – 8.30 μ.μ.
  • Σάββατο: 10.00 π.μ. – 3.30 μ.μ.

Υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών Α.μεΑ.;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα ακοής. Η βιντεοκλήση θα πραγματοποιηθεί με εκπρόσωπο μας ο οποίος είναι εκπαιδευμένος στη νοηματική γλώσσα.

Γιατί είναι υποχρεωτικό το βήμα της βιντεοκλήσης;

Η βιντεοκλήση είναι απαραίτητη, σύμφωνα με τις αντίστοιχες ρυθμιστικές οδηγίες για την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική ταυτοποίηση, ώστε να ανοίξετε λογαριασμό από το κινητό σας.

Μπορώ να βοηθήσω κάποιο οικείο πρόσωπο στη βιντεοκλήση;

Σε περίπτωση που στη βιντεοκλήση εμφανίζονται δύο άνθρωποι (π.χ. εγγονός / παππούς – παιδί / γονέας) εφόσον για τον ταυτοποιούμενο δεν είναι ξεκάθαρο ότι έχει δικαιοπρακτική ικανότητα (π.χ. σώας τας φρένας, δυσκολία στην επικοινωνία, μειωμένη αντίληψη) τότε η ταυτοποίηση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Αν το δεύτερο πρόσωπο δεν παρεμβαίνει στις απαντήσεις του ταυτοποιούμενου και παρευρίσκεται βοηθητικά στη διαδικασία, η ταυτοποίηση συνεχίζεται κανονικά.

Γιατί είναι υποχρεωτικό να παρέχω στοιχεία μου στην τράπεζα;

Σύμφωνα με τα ισχύοντα τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και διεθνώς, με τον νόμο 3691/2008 και τη σχετική απόφαση της επιτροπής Τραπεζικών και Πιστωτικών Θεμάτων 281/5/17.3.2009 της Τράπεζας της Ελλάδος, όπως εκάστοτε ισχύουν, καθιερώθηκε ειδικό ρυθμιστικό πλαίσιο αναφορικά με την πρόληψη της χρησιμοποίησης του χρηματοπιστωτικού συστήματος με σκοπό τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας. Με το εν λόγω πλαίσιο επιδιώκονται:

• η διασφάλιση της ακεραιότητας του τραπεζικού συστήματος
• η προστασία των έννομων συμφερόντων κάθε συναλλασσομένου και η διασφάλιση των οικονομικών συναλλαγών του

Σε εφαρμογή αυτού του ρυθμιστικού πλαισίου, οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να μην πραγματοποιούν καμία συναλλαγή, αν δεν έχουν προηγουμένως πιστοποιήσει και επαληθεύσει την ταυτότητα του συναλλασσομένου. Έχουν, επίσης, την υποχρέωση να ζητούν από τους πελάτες τους στοιχεία, όπως νομιμοποιητικά έγγραφα, έγγραφα πιστοποίησης της ταυτότητας του πελάτη, εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος ή/και δήλωση φορολογίας εισοδήματος, δικαιολογητικά συναλλαγών, κ.λπ. και να τηρούν τα στοιχεία αυτά σε αρχεία. Για τον λόγο αυτό, όταν η τράπεζα ζητά τα στοιχεία σας για μια συναλλαγή ή για την έναρξη ή τη συνέχιση της τραπεζικής σας σχέσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι εφαρμόζει τις επιταγές της ισχύουσας νομοθεσίας και δεν μπορεί να πράξει διαφορετικά. 

Ποια χρήση γίνεται από την τράπεζα στα στοιχεία που παρέχω και στα προσωπικά δεδομένα που τυχόν περιέχονται σε αυτά;

Σύμφωνα με τον νόμο 2472/1997 και πλέον τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία του Ατόμου από την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΕΕ/2016/679, τα στοιχεία που παρέχετε στις τράπεζες:
• φυλάσσονται με ασφάλεια για το χρονικό διάστημα που επιβάλλεται από τη σχετική νομοθεσία
• χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τον σκοπό της συλλογής τους, ενώ κάθε τυχόν παράβαση της νομοθεσίας αυτής από τις τράπεζες επιφέρει βαρύτατες ποινές και αυστηρότατα πρόστιμα.

Ποια ακριβώς στοιχεία θα μου ζητηθούν και πώς θα τα πιστοποιήσω;

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 13 του νόμου 4557/2018 τα εισοδήματα πελάτη (φυσικού ή νομικού προσώπου ) επαληθεύονται από την τράπεζα βάσει της πρόσφατης πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος (εκκαθαριστικό).

Σε περίπτωση που επιθυμείτε άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού, μίσθωση θυρίδας, τη σύναψη δανείου ή τη διενέργεια άλλων συναλλαγών (όπως, π.χ., την εκτέλεση μεταφοράς πίστωσης ή εμβάσματος), τα στοιχεία που απαιτεί η νομοθεσία να παράσχετε -είτε είστε ο κύριος δικαιούχος, συνδικαιούχος, πρωτοφειλέτης ή εγγυητής-και τα, ανάλογα με την περίπτωση, έγγραφα που θα σας ζητηθούν για την πιστοποίησή τους, μπορείτε να τα βρείτε ακολουθώντας τον σύνδεσμο.

Για τους κατοίκους εξωτερικού τα παραπάνω έγγραφα πιστοποίησης των στοιχείων θα πρέπει να είναι μεταφρασμένα στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα και επικυρωμένα από την Ελληνική Πρεσβεία ή το Ελληνικό Προξενείο ή το Notary Public της εκάστοτε χώρας ή από επίσημη Ελληνική Δημόσια Αρχή.

Το ATM κράτησε την κάρτα μου

Σε περίπτωση που το ΑΤΜ κρατήσει την κάρτα ή αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη συναλλαγή, επικοινωνήστε μόνο με την Τράπεζα Πειραιώς στο +30 210 32 88 000.

Βρήκα μία ύποπτη συναλλαγή στην κάρτα μου

Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή που δεν έχετε πραγματοποιήσει ενημερώστε αμέσως την Τράπεζα Πειραιώς στο +30 210 32 88 000.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus e-banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως καλώντας στο +30 210 32 88 000.

Αν θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, συνδεθείτε στο Piraeus e-banking. Έπειτα από το menu επιλέξτε Κάρτες > Οι Πιστωτικές κάρτες μου / Οι Χρεωστικές κάρτες μου / Οι Προπληρωμένες κάρτες μου και στη συνέχεια από τις Σχετικές υπηρεσίες > Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας.

Αντίστοιχα μέσω Piraeus app μπορείτε να επιλέξετε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε και στη συνέχεια πατήστε «Κλείδωμα» . Η απενεργοποίηση της κάρτα σας ολοκληρώθηκε.



Σημείωση: Η δυνατότητα αυτή δεν ισχύει για την κάρτα WEBUY.

Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι τους κωδικούς μου στο Piraeus e-banking

Εάν γνωρίζετε το username και το password σας αλλά τα έχετε καταχωρίσει μέχρι και τρεις φορές λανθασμένα και έχετε κλειδωθεί, πατήστε εδώ ώστε να ανακτήσετε την πρόσβασή σας.

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ξέχασα το password μου στο Piraeus phone banking

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking. 

Για να ξεκλειδώσετε τον κωδικό σας ,πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης των υπηρεσιών Piraeus e-banking:

  • από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
  • από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000

Ξέχασα το username στο Piraeus e-banking μου

Εάν δε θυμάστε το username σας, μπορείτε να το ανακτήσετε πατώντας εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο +30 210 32 88 000.

Έβαλα λάθος κωδικό στο ΑΤΜ και η χρεωστική μου κάρτα απενεργοποιήθηκε

Αν κάνετε 4 φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN) στο ΑΤΜ, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα θα απενεργοποιήσει αυτόματα την κάρτα σας.

Για να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας με νέους κωδικούς εισόδου πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας, καλώντας στο  +30 210 32 88 000.

Προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας

Αν θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, μπορείτε να το κάνετε επιλέγοντας «Κάρτες» από το menu του Piraeus e-banking, στη συνέχεια την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε προσωρινά (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη) και από τις σχετικές υπηρεσίες που εμφανίζονται στο δεξί μέρος της οθόνης διαλέγετε την επιλογή «Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας».

Αντίστοιχα μέσω Piraeus app μπορείτε να επιλέξετε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε και στη συνέχεια πατήστε «Κλείδωμα» . Η απενεργοποίηση της κάρτα σας ολοκληρώθηκε.

Σημείωση: Η δυνατότητα αυτή δεν ισχύει για την κάρτα WEBUY.

Έχασα/μου έκλεψαν την κάρτα μου

Τηλεφωνήστε αμέσως στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό για να αναφέρετε την κλοπή ή την απώλεια κάρτας σας. 

Σε περίπτωση που θέλετε να διακόψετε / κλειδώσετε προσωρινά την κάρτα σας μπορείτε να το κάνετε άμεσα μέσω Piraeus e-banking.

Επιπλέον πληροφορίες

Η τράπεζά σας, πάντα διαθέσιμη

  • Piraeus app
  • Piraeus e-banking
  • Piraeus phone banking
  • Καταστήματα & ATM
piraeus app
e-banking
Piraeus phone banking
ATM Map

Το Piraeus app είναι εδώ!

Ήρθε το Piraeus app, που σχεδιάσαμε για εσάς και σας καλωσορίζουμε στο σύγχρονο κόσμο της ψηφιακής τραπεζικής.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στο App Store, Google Play Store ή AppGallery και σας περιμένει να την κατεβάσετε.

 

  • Στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, έχετε την συνοπτική εικόνα της σχέσης σας με την Τράπεζα Πειραιώς
  • Κερδίζετε χρόνο, βρίσκοντας εύκολα μία συνηθισμένη καθημερινή σας συναλλαγή
App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery

Η υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς

Με την υπηρεσία Piraeus e-banking, πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας οποιαδήποτε μέρα ή ώρα από την άνεση του σπιτιού σας, του γραφείου σας ή όπου άλλου βρίσκεστε.

 

  • Έχετε καλύτερο έλεγχο των οικονομικών σας
  • Θέτετε στόχους αποταμίευσης
  • Παρακολουθείτε τις δαπάνες σας
  • Βλέπετε χρήσιμες πληροφορίες μέσω σύντομων μηνυμάτων στην αρχική σελίδα

 

Μάθετε περισσότερα

 

Banking τηλεφωνικά και οικολογικά

Με την υπηρεσία Piraeus phone banking της Τράπεζας Πειραιώς κάνετε τις τραπεζικές συναλλαγές σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω τηλεφώνου.

 

  • Συναλλαγές όλο το 24ωρο
  • Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου σας με ασφάλεια
  • Χαμηλότερα ή μηδενικά έξοδα
  • Μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

 

Μάθετε περισσότερα

Καταστήματα και ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς

Το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει όλη την Ελλάδα. Επιπρόσθετα, τα ATM σας εξυπηρετούν με ασφάλεια οποιαδήποτε στιγμή στο 24ωρο.

 

  • Παρουσία σε όλη την Ελλάδα
  • Πραγματοποιήστε τις καθημερινές σας συναλλαγές
  • Δέχονται χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες όλων των τραπεζών

 

Ανακαλύψτε τα καταστήματα και  ΑΤΜ

Επικοινωνήστε μαζί μας

Αν υπάρχει κάτι που πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα ή που πιστεύετε ότι κάνουμε πολύ καλά, θα θέλαμε πολύ να το ακούσουμε από εσάς.

Υποβάλετε ένα παράπονο

Αν έχετε κάποιο παράπονο, θα θέλαμε πραγματικά να το ξέρουμε και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας.