Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Γενικές οδηγίες στα ψηφιακά κανάλια & ATMs

Ενημερωθείτε για τους βασικούς κανόνες ασφαλείας των συναλλαγών σας στα Piraeus e-banking/Piraeus phone banking και ATM.

Κωδικοί εισόδου

1.    Προσωπικοί κωδικοί
 
Πρόσβαση στο Piraeus e-banking:
  • με τους προσωπικούς κωδικούς, δηλαδή το username και το password που γνωρίζετε μόνο εσείς
  • εκδίδετε τους προσωπικούς σας κωδικούς ηλεκτρονικά με online εγγραφή στο Piraeus e-banking ή μέσω του Piraeus app. Εναλλακτικά, σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με την υπογραφή της σύμβασής σας.
  • την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Piraeus e-banking για τη δική σας ασφάλεια, το σύστημα σας ζητάει να αλλάξετε τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), αν έχετε εγγραφεί online ή το username και το password, αν έχετε εγγραφεί από κατάστημα
  • κάθε δύο ή τρεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση κωδικών, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του password. Αν θέλετε, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας ακόμη πιο συχνά.

Πρόσβαση στο Piraeus phone banking έχετε μόνο πληκτρολογώντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:

  • το κινητό ή σταθερό τηλέφωνο που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία και το password (Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας) σας
  • αν καλείτε από το τηλέφωνο που δηλώσατε χωρίς απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε μόνο το password σας
  • αν καλείτε από διαφορετικό τηλέφωνο ή με απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και μετά το password σας
  • ο αρχικός Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας σας είναι το 4ψήφιο PIN της χρεωστικής κάρτας σας της Τράπεζας Πειραιώς και μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με 6ψήφιο κωδικό της επιλογής σας
  • ο 6ψήφιος κωδικός θα ισχύει μόνο για το Piraeus phone banking, όχι για τη χρεωστική κάρτα σας

2.     Κλείδωμα κωδικών

Piraeus e-banking:

Μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου στην υπηρεσία Piraeus e-banking, εμφανίζεται pop-up παράθυρο διαλόγου το οποίο σας ενημερώνει για την απενεργοποίηση των κωδικών σας για λόγους ασφαλείας, ενώ επιλέγοντας το διαθέσιμο link σας παραπέμπει στη σχετική σελίδα «Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;».

  • Αν έχετε ξεχάσει το password σας μπορείτε να επανεκδώσετε το password εδώ.
  • Αν θυμάστε το username και το password σας, αλλά τους έχετε καταχωρήσει τρεις (3) φορές λανθασμένα πατήστε εδώ.
  • Αν έχετε ξεχάσει το username σας πατήστε εδώ.

Εάν έχετε ενεργοποιήσει το Piraeus app, γίνεται ακόμα πιο εύκολη η διαχείριση των κωδικών σας. 

Εναλλακτικά, επισκεφτείτε ένα κατάστημα ή καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000.

 
Piraeus phone banking:
 
Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking.

Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking, πρέπει να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των υπηρεσιών της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής: από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000.
 
Η Τράπεζα Πειραιώς δεν θα ζητήσει ποτέ μέσω e-mail, SMS ή τηλεφωνικά μέσω αντιπροσώπου, τους κωδικούς ασφαλείας PIN των υπηρεσιών του Piraeus e-banking ή και των καρτών σας. Αν έχετε την οποιαδήποτε υποψία για παραβίαση των κωδικών σας καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των υπηρεσιών της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής:  από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000.
 3.     Αυτόματη αποσύνδεση
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 10 λεπτά για τη δική σας ασφάλεια αποσυνδέεστε αυτόματα.
 
4.      Πιστοποίηση στοιχείων
Για τη δική σας ασφάλεια, οι εκπρόσωποι της Τράπεζας Πειραιώς θα πιστοποιήσουν τα στοιχεία σας πριν εκτελέσουν οποιαδήποτε συναλλαγή σας.

Ταυτοποίηση συναλλαγών

  • Για την πραγματοποίηση συναλλαγών στο Piraeus e-banking και Piraeus phone banking*** απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή.
  • Η ταυτοποίησή σας επιτυγχάνεται εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με ειδοποίηση* (push notification) ή με το extraPIN που λαμβάνετε μέσω Viber** ή με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

*Θα λάβετε το κωδικό με ειδοποίηση, εφόσον είστε χρήστης του Piraeus app και έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή και στη συσκευή σας.

**Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό της Piraeus e-banking. Στην περίπτωση που δε διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας μέσω Push Notification ή SMS. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε το Piraeus e-banking και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.

***Ειδικά για συναλλαγές με αντιπρόσωπο, θα χρειαστεί να του αναφέρετε τον κωδικό extraPIN.

Κρυπτογράφηση και απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)
Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:
  • επιτρέπει στον πελάτη τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών
  • απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς
Κρυπτογράφηση

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) στο Piraeus e-banking όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).

Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus e-banking είναι απόρρητα και κρυπτογραφούνται με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.

Προστασία προσωπικών δεδομένων

Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα που έχουν περιέλθει ή θα περιέλθουν νόμιμα στην Τράπεζα Πειραιώς στο μέλλον αναφορικά με την χρήση του Piraeus e-banking, θα συμπεριληφθούν στο αρχείο προσωπικών δεδομένων που τηρεί η Τράπεζα, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας και θα αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας προς το σκοπό της σωστής εξυπηρέτησης, υποστήριξης και παρακολούθησης της συναλλακτικής σας σχέσης σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ενημερωτικό έντυπο «Ενημέρωση για την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα», το οποίο μπορείτε  να  αναζητήσετε στην ιστοσελίδα μας http://www.piraeusbank.gr/el/Idiwtes/gdpr.

Καταγραφή και μαγνητοφώνηση των κλήσεων

Για λόγους ασφαλείας και για δική σας διασφάλιση, όλες οι κλήσεις στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών καταγράφονται και μαγνητοφωνούνται από το σύστημα. Μπορείτε να αιτηθείτε αντίγραφο των ηχογραφημένων συνομιλιών σας υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Τράπεζα Πειραιώς.

Προστασία στις συναλλαγές σας στο ΑΤΜ

Χώρος που βρίσκεται το ΑΤΜ

  • Πριν ξεκινήσετε τη συναλλαγή ελέγξτε προσεκτικά το χώρο γύρω σας για τυχόν ύποπτες κινήσεις.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόσθετο εξάρτημα, του οποίου η παρουσία δε δικαιολογείται.
  • Αν εντοπίσετε οποιοδήποτε ύποπτο αντικείμενο, αλλοιώσεις ή σημάδια στη σχισμή υποδοχής της κάρτας, όπως στρεβλωμένο πλαίσιο, εκδορές, επιπλέον εξαρτήματα, τρύπες κ.λπ., αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο ΑΤΜ και ειδοποιήστε αμέσως την Τράπεζα Πειραιώς (στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό).

Μηχάνημα

  • Σε περίπτωση που το ΑΤΜ κρατήσει την κάρτα ή αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη συναλλαγή επικοινωνήστε μόνο με την Τράπεζα Πειραιώς (στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό).
  • Μην εμπιστεύεστε αγνώστους που προθυμοποιούνται να σας βοηθήσουν στο χειρισμό του ΑΤΜ ή ζητούν το ΡΙΝ της κάρτας σας.
  • Σε περίπτωση που το μηχάνημα παρουσιάσει οποιαδήποτε βλάβη επικοινωνήστε μόνο με την Τράπεζα Πειραιώς (στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό).

Κατά τη διάρκεια της συναλλαγής

  • Όταν πληκτρολογείτε τον κωδικό ΡΙΝ της κάρτας σας «καλύψτε» το πληκτρολόγιο με το χέρι για μεγαλύτερη προστασία, ώστε κανείς γύρω σας να μην αντιληφθεί τον τετραψήφιο αριθμό.
  • Μετά την ολοκλήρωση της ανάληψης χρημάτων μετρήστε τα χρήματα με διακριτικότητα και όσο πιο σύντομα μπορείτε.
  • Φροντίστε να μην είστε μόνοι σας, αν χρειαστεί να χρησιμοποιήστε ΑΤΜ κατά τη διάρκεια της νύχτας και ιδιαίτερα σε ερημικές τοποθεσίες.
  • Αν χρησιμοποιείτε ΑΤΜ που βρίσκεται σε ειδικό θάλαμο, μην επιτρέπετε σε άτομα που δε γνωρίζετε να εισέλθουν στο χώρο, κατά τη διάρκεια της συναλλαγής.
  • Μην αφήνετε τα κλειδιά σας ή πολύτιμα αντικείμενα στο αυτοκίνητό σας, ενώ χρησιμοποιείτε ΑΤΜ και μην αφήνετε τη μηχανή του αυτοκινήτου σας αναμμένη.
  • Βεβαιωθείτε ότι παραλάβατε την κάρτα σας μετά το τέλος της συναλλαγής.

Μετά τη συναλλαγή

  • Μην αφήνετε ποτέ την απόδειξη συναλλαγής που έχει εκδώσει το ΑΤΜ.
  • Πάντα να καταστρέφετε οποιοδήποτε έγγραφο (απόδειξη, αλληλογραφία κ.λ.π.) που μπορεί να περιέχει οποιαδήποτε προσωπική σας πληροφορία όπως όνομα, διεύθυνση κ.λπ.
  • Να ελέγχετε τακτικά τους λογαριασμούς σας για συναλλαγές που μπορεί να μην αναγνωρίζετε και να το αναφέρετε άμεσα στην Τράπεζα Πειραιώς.
  • Να ελέγχετε πάντα την ημερομηνία λήξης της κάρτας σας. Αν δεν έχετε λάβει την ανανεωμένη σας κάρτα επικοινωνήστε άμεσα με την Τράπεζα Πειραιώς (στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό).

Προστασία της κάρτας και του PIN

  • Aποφεύγετε να χρησιμοποιείτε ως PIN την ημερομηνία γέννησης, τον αριθμό τηλεφώνου ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία που μπορεί να γίνουν εύκολα αντιληπτά από επιτήδειους.
  • Αποφεύγετε να γράφετε το ΡΙΝ οπουδήποτε, π.χ. στο κινητό σας.
  • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε το ίδιο ΡΙΝ σε περισσότερες από μια κάρτες.
  • Επιλέξτε και το ΡΙΝ που μόνο εσείς θα γνωρίζετε και που δε θα μπορεί να προσδιορισθεί από προσωπικά σας αντικείμενα που υπάρχουν στο πορτοφόλι ή στην τσάντα σας.
  • Σε καμία περiπτωση μη δίνετε το PIN σας σε τρίτους. Αν κάποιος, για παράδειγμα επικαλεσθεί ότι τηλεφωνεί από την Τράπεζα Πειραιώς και ζητήσει τον αριθμό του ΡΙΝ για επαλήθευση, μην τον δώσετε. Καμία τράπεζα δεν ακολουθεί αυτή την πρακτική. Αν έχετε αναγνώριση κλήσης, καταγράψτε τον αριθμό που εμφανίστηκε στην τηλεφωνική σας συσκευή και ενημερώστε αμέσως με την αστυνομία.
  • Συγκρίνετε τις αποδείξεις ανάληψης χρημάτων του ΑΤΜ με το μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο κίνησης του λογαριασμού σας. Αν παρατηρήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή που δεν έχετε πραγματοποιήσει ενημερώστε αμέσως την Τράπεζα Πειραιώς.
  • Μη δίνετε και μη δανείζετε ποτέ και σε κανέναν την κάρτα σας.
  • Όταν κυκλοφορείτε έχετε μαζί σας μόνο τις κάρτες που προτίθεστε να χρησιμοποιήσετε.
  • Αναφέρατε αμέσως την κλοπή ή την απώλεια κάρτας στην Τράπεζα Πειραιώς.
  • Για καλύτερη προστασία ποτέ μη φυλάσσετε το PIN μαζί με την κάρτα σας.

Δέσμευση ξεχασμένης κάρτας

Ηχητικές και οπτικές ενδείξεις σάς καθοδηγούν σε κάθε οθόνη με βήματα προειδοποιώντας σας σε περίπτωση που προς στιγμή ξεχάσετε να παραλάβετε την κάρτα ή τα χρήματά σας από το ΑΤΜ. Αν  παρ’ όλα αυτά ξεχάσετε την κάρτα ή τα χρήματά σας στο ΑΤΜ, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα το μηχάνημα δεσμεύει την κάρτα ή τα χρήματά σας στο εσωτερικό του.
 

Απενεργοποίηση κάρτας

Αν κάνετε 4 φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN) στο ΑΤΜ, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα θα απενεργοποιήσει αυτόματα την κάρτα σας.

Για να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας με νέους κωδικούς εισόδου, ώστε να μπορείτε και πάλι να τη χρησιμοποιείτε στα ΑΤΜ, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000.

Διαχείριση ημερήσιων ορίων μεταφορών

Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε μέσω του Piraeus e-banking ημερήσια όρια μεταφορών για τις συναλλαγές “Μεταφορά σε τρίτο στην Τράπεζα” και “Μεταφορά σε άλλη Τράπεζα/ Έμβασμα”.

Από το μενού προφίλ του Piraeus e-banking επιλέγετε Ρυθμίσεις ασφαλείας > Διαχείριση Ημερήσιων Ορίων Συναλλαγών, ενώ από το εικονίδιο προφίλ του Piraeus app επιλέγετε Ρυθμίσεις Piraeus > Προφίλ. Στη συνέχεια επιλέγετε «Ημερήσια Όρια Μεταφορών» και ορίζετε το ποσό που σας εξυπηρετεί ανάλογα με τις καθημερινές σας ανάγκες.

Eφόσον το επιθυμείτε, έχετε τη δυνατότητα να αναπροσαρμόζετε τα όρια σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω των ψηφιακών καναλιών του Piraeus e-banking.

Στην κατανάλωση των ημερήσιων ορίων προσμετρώνται και οι προγραμματισμένες/ μεταχρονολογημένες μεταφορές σε τρίτο στην Τράπεζα Πειραιώς και μεταφορές σε άλλη Τράπεζα/ Έμβασμα.

Μηχανισμός πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών

Έχει τεθεί σε εφαρμογή ένας νέος μηχανισμός πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών* σε επιλεγμένες εγχρήματες συναλλαγές** σας μέσω των καναλιών του Piraeus e-banking, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.

Συγκεκριμένα, σε περίπτωση που απαιτηθεί η πρόσθετη ταυτοποίησή σας για την ολοκλήρωση εγχρήματης συναλλαγής σας στο Piraeus e-banking, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε 2 από τα 4 ψηφία του PIN της προσωπικής χρεωστικής σας κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.

  • Εάν έχετε στην κατοχή σας περισσότερες από μία ενεργές χρεωστικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς, θα σας ζητηθεί να ορίσετε τη χρεωστική κάρτα που επιθυμείτε, για τη διενέργεια του πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών.
  • Εάν δεν έχετε ενεργή προσωπική χρεωστική κάρτα, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τον κωδικό (OTP) που θα σας σταλεί στο email επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στο Piraeus e-banking.

*Ο νέος τρόπος επιβεβαίωσης συναλλαγών είναι επιπρόσθετος από αυτά που απαιτούνται για την ισχυρή ταυτοποίηση των συναλλαγών στη winbank σύμφωνα με την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας (PSD2) για τις Υπηρεσίες Πληρωμών και ενισχύει με τη ορθή χρήση του την ασφάλεια των συναλλαγών.

**Συμπεριλαμβάνονται και οι συναλλαγές προς έμπιστους δικαιούχους

Online απενεργοποίηση πρόσβασης Piraeus e-banking

Τώρα έχετε τη δυνατότητα να απενεργοποιήσετε online άμεσα και με ασφάλεια, την πρόσβαση στο Piraeus e-banking για την προστασία σας από περιστατικά απάτης.

Σε περίπτωση που συντρέχουν σοβαροί λόγοι και θέλετε να απενεργοποιήσετε την πρόσβαση στο Piraeus e-banking  ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  • Από την αρχική σελίδα εισόδου της υπηρεσίας Piraeus e-banking  επιλέγετε «Απενεργοποίηση πρόσβασης Piraeus e-banking». Εναλλακτικά, από την αρχική οθόνη της εφαρμογής Piraeus app, πριν το login, επιλέγετε το εικονίδιο πάνω δεξιά για την απενεργοποίηση πρόσβασης.
  • Στη συνέχεια, εισάγετε το νούμερο της χρεωστικής σας κάρτας και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σας. Εναλλακτικά, εισάγετε τον ΑΦΜ ή τον ΑΔΤ σας και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας.
  • Καταχωρείτε τον κωδικό OTP που θα σας σταλεί στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

Στη συνέχεια, αφού επιλέξετε την πρόσβαση/σεις που θέλετε να απενεργοποιήσετε, η διαδικασία ολοκληρώνεται και δεν επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί είσοδος στο Piraeus e-banking, ούτε εκτέλεση τυχόν ενεργών  εντολών στη winbank για όσο διάστημα οι κωδικοί παραμένουν απενεργοποιημένοι.

Προσοχή! Για την εκ νέου ενεργοποίηση της πρόσβασης στο Piraeus e-banking  καλείτε στο 210 32 88 000.

Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα

Μπορείτε να αμφισβητήσετε τις συναλλαγές που έχετε εκτελέσει με κάρτα.

  • Piraeus e-banking
  1. Επιλέξτε Κάρτες > Οι Πιστωτικές Κάρτες μου/Οι Χρεωστικές Κάρτες μου/Οι Προπληρωμένες Κάρτες μου > Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα.
  2. Πατήστε Αμφισβήτηση και επιλέξτε τον συνδυασμό λόγου αμφισβήτησης και κάρτας που σας ταιριάζει.
  3. Συμπληρώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ολοκληρώστε το αίτημα.
  4. Παρακολουθήστε το αίτημά σας από την καρτέλα Ιστορικό.
  • Piraeus app
  1. Από το menu Υπηρεσίες επιλέξτε Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα.
  2. Επιλέξτε Νέο αίτημα, τον λόγο αμφισβήτησης και την κάρτα που εκτελέστηκε η συναλλαγή.
  3. Ολοκληρώστε το αίτημα και παρακολουθήστε το από την καρτέλα Ιστορικό

Επιπλέον συμβουλές ασφαλείας

  • Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποκαλύψετε το password σας σε οποιονδήποτε τρίτο προτίθεται να σας βοηθήσει, ακόμη και σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε δυσκολία στο ΑΤΜ κατά τη διάρκεια της συναλλαγής σας.
  • Να είστε επιφυλακτικοί απέναντι σε όποιον προτίθεται να σας βοηθήσει κατά την εκτέλεση συναλλαγής στο ΑΤΜ.
  • Κατά τη διάρκεια εισαγωγής του password σας στο ΑΤΜ φροντίστε να καλύπτετε με το χέρι σας το πληκτρολόγιο. Επίσης βεβαιωθείτε ότι τυχόν τρίτα πρόσωπα, βρίσκονται σε απόσταση ασφαλείας.
  • Αποφύγετε να πραγματοποιήσετε συναλλαγή στο ΑΤΜ σε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποια ύποπτη κίνηση γύρω σας.
  • Αν υποψιάζεστε ότι κάποιος τρίτος γνωρίζει το password σας, αλλάξτε το μέσω της αντίστοιχης συναλλαγής σε οποιοδήποτε ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Σε περίπτωση που κάποια συναλλαγή σας δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς χωρίς προφανή σε εσάς λόγο ή αν επιθυμείτε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 32 88000.

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στο Piraeus e-banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus e-banking δε θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω e-mail, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus e-banking ακολουθώντας κάποιο σύνδεσμο.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Αν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοι για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password), αλλάξτε τον αμέσως μέσω Piraeus e-banking από το μενού προφίλ (πάνω αριστερά) και ενημερώστε την Τράπεζα Πειραιώς αμέσως.
 
Καλέστε:

  • Στο +30 210 32 88 000 (από Ελλάδα και εξωτερικό από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε).
Επιπρόσθετα, έχετε τη δυνατότητα νααπενεργοποιήσετε online την πρόσβαση στο Piraeus e-banking. 

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;