Κωδικοί εισόδου
Ταυτοποίηση συναλλαγών
Κρυπτογράφηση και απόρρητο μεταφοράς δεδομένων
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Καταγραφή και μαγνητοφώνηση των κλήσεων
Προστασία στις συναλλαγές σας στο ΑΤΜ
Διαχείριση ημερήσιων ορίων μεταφορών
Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε μέσω του Piraeus e-banking ημερήσια όρια μεταφορών για τις συναλλαγές “Μεταφορά σε τρίτο στην Τράπεζα” και “Μεταφορά σε άλλη Τράπεζα/ Έμβασμα”.
Από το μενού προφίλ του Piraeus e-banking επιλέγετε Ρυθμίσεις ασφαλείας > Διαχείριση Ημερήσιων Ορίων Συναλλαγών, ενώ από το εικονίδιο προφίλ του Piraeus app επιλέγετε Ρυθμίσεις Piraeus > Προφίλ. Στη συνέχεια επιλέγετε «Ημερήσια Όρια Μεταφορών» και ορίζετε το ποσό που σας εξυπηρετεί ανάλογα με τις καθημερινές σας ανάγκες.
Eφόσον το επιθυμείτε, έχετε τη δυνατότητα να αναπροσαρμόζετε τα όρια σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω των ψηφιακών καναλιών του Piraeus e-banking.
Στην κατανάλωση των ημερήσιων ορίων προσμετρώνται και οι προγραμματισμένες/ μεταχρονολογημένες μεταφορές σε τρίτο στην Τράπεζα Πειραιώς και μεταφορές σε άλλη Τράπεζα/ Έμβασμα.
Μηχανισμός πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών
Έχει τεθεί σε εφαρμογή ένας νέος μηχανισμός πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών* σε επιλεγμένες εγχρήματες συναλλαγές** σας μέσω των καναλιών του Piraeus e-banking, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
Συγκεκριμένα, σε περίπτωση που απαιτηθεί η πρόσθετη ταυτοποίησή σας για την ολοκλήρωση εγχρήματης συναλλαγής σας στο Piraeus e-banking, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε 2 από τα 4 ψηφία του PIN της προσωπικής χρεωστικής σας κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.
- Εάν έχετε στην κατοχή σας περισσότερες από μία ενεργές χρεωστικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς, θα σας ζητηθεί να ορίσετε τη χρεωστική κάρτα που επιθυμείτε, για τη διενέργεια του πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών.
- Εάν δεν έχετε ενεργή προσωπική χρεωστική κάρτα, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τον κωδικό (OTP) που θα σας σταλεί στο email επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στο Piraeus e-banking.
*Ο νέος τρόπος επιβεβαίωσης συναλλαγών είναι επιπρόσθετος από αυτά που απαιτούνται για την ισχυρή ταυτοποίηση των συναλλαγών στη winbank σύμφωνα με την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας (PSD2) για τις Υπηρεσίες Πληρωμών και ενισχύει με τη ορθή χρήση του την ασφάλεια των συναλλαγών.
**Συμπεριλαμβάνονται και οι συναλλαγές προς έμπιστους δικαιούχους
Online απενεργοποίηση πρόσβασης Piraeus e-banking
Τώρα έχετε τη δυνατότητα να απενεργοποιήσετε online άμεσα και με ασφάλεια, την πρόσβαση στο Piraeus e-banking για την προστασία σας από περιστατικά απάτης.
Σε περίπτωση που συντρέχουν σοβαροί λόγοι και θέλετε να απενεργοποιήσετε την πρόσβαση στο Piraeus e-banking ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
- Από την αρχική σελίδα εισόδου της υπηρεσίας Piraeus e-banking επιλέγετε «Απενεργοποίηση πρόσβασης Piraeus e-banking». Εναλλακτικά, από την αρχική οθόνη της εφαρμογής Piraeus app, πριν το login, επιλέγετε το εικονίδιο πάνω δεξιά για την απενεργοποίηση πρόσβασης.
- Στη συνέχεια, εισάγετε το νούμερο της χρεωστικής σας κάρτας και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σας. Εναλλακτικά, εισάγετε τον ΑΦΜ ή τον ΑΔΤ σας και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας.
- Καταχωρείτε τον κωδικό OTP που θα σας σταλεί στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.
Στη συνέχεια, αφού επιλέξετε την πρόσβαση/σεις που θέλετε να απενεργοποιήσετε, η διαδικασία ολοκληρώνεται και δεν επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί είσοδος στο Piraeus e-banking, ούτε εκτέλεση τυχόν ενεργών εντολών στη winbank για όσο διάστημα οι κωδικοί παραμένουν απενεργοποιημένοι.
Προσοχή! Για την εκ νέου ενεργοποίηση της πρόσβασης στο Piraeus e-banking καλείτε στο 210 32 88 000.
Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα
Μπορείτε να αμφισβητήσετε τις συναλλαγές που έχετε εκτελέσει με κάρτα.
- Piraeus e-banking
- Επιλέξτε Κάρτες > Οι Πιστωτικές Κάρτες μου/Οι Χρεωστικές Κάρτες μου/Οι Προπληρωμένες Κάρτες μου > Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα.
- Πατήστε Αμφισβήτηση και επιλέξτε τον συνδυασμό λόγου αμφισβήτησης και κάρτας που σας ταιριάζει.
- Συμπληρώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ολοκληρώστε το αίτημα.
- Παρακολουθήστε το αίτημά σας από την καρτέλα Ιστορικό.
- Piraeus app
- Από το menu Υπηρεσίες επιλέξτε Αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα.
- Επιλέξτε Νέο αίτημα, τον λόγο αμφισβήτησης και την κάρτα που εκτελέστηκε η συναλλαγή.
- Ολοκληρώστε το αίτημα και παρακολουθήστε το από την καρτέλα Ιστορικό
Επιπλέον συμβουλές ασφαλείας
- Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποκαλύψετε το password σας σε οποιονδήποτε τρίτο προτίθεται να σας βοηθήσει, ακόμη και σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε δυσκολία στο ΑΤΜ κατά τη διάρκεια της συναλλαγής σας.
- Να είστε επιφυλακτικοί απέναντι σε όποιον προτίθεται να σας βοηθήσει κατά την εκτέλεση συναλλαγής στο ΑΤΜ.
- Κατά τη διάρκεια εισαγωγής του password σας στο ΑΤΜ φροντίστε να καλύπτετε με το χέρι σας το πληκτρολόγιο. Επίσης βεβαιωθείτε ότι τυχόν τρίτα πρόσωπα, βρίσκονται σε απόσταση ασφαλείας.
- Αποφύγετε να πραγματοποιήσετε συναλλαγή στο ΑΤΜ σε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποια ύποπτη κίνηση γύρω σας.
- Αν υποψιάζεστε ότι κάποιος τρίτος γνωρίζει το password σας, αλλάξτε το μέσω της αντίστοιχης συναλλαγής σε οποιοδήποτε ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.
- Σε περίπτωση που κάποια συναλλαγή σας δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς χωρίς προφανή σε εσάς λόγο ή αν επιθυμείτε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 32 88000.