Kωδικοί εισόδου
Πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
-
- τον κωδικό εισόδου κάθε χρήστη (User ID)
- τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)
Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Piraeus Business e-banking, για τη δική σας ασφάλεια, το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου σας (User ID) και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο ή τρεις μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
Αν κάνετε τρεις φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking.
Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε πάλι πρόσβαση πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για επτά λεπτά για τη δική σας ασφάλεια αποσυνδέεστε αυτόματα.
Ταυτοποίηση συναλλαγών
- Για την πραγματοποίηση συναλλαγών στο Piraeus Business e-banking απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή.
- Η ταυτοποίησή σας επιτυγχάνεται εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με ειδοποίηση* (Push Notification) ή με το extraPIN που λαμβάνετε μέσω Viber** ή με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς.
*Θα λάβετε το κωδικό με ειδοποίηση, εφόσον είστε χρήστης του Piraeus app και έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή και στη συσκευή σας.
**Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην τράπεζα για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό της Piraeus Business e-banking. Στην περίπτωση που δε διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας μέσω Push Notification ή SMS. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε το Piraeus Business e-banking και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.
Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών
- χρηματικό όριο ανά είδος συναλλαγής
- εγκριτικό επίπεδο και δικαίωμα πρόσβασης ανά χρήστη
- άλλες παραμέτρους για τον έλεγχο των εγχρήματων συναλλαγών σας
Εξαίρεση λογαριασμών
Μπορείτε να επιλέξετε την εξαίρεση εκείνων των λογαριασμών που δε θέλετε να διαχειρίζεστε online ή να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες.
Οι λογαριασμοί που εξαιρείτε δεν ακυρώνονται.
- Συναλλαγές από αυτούς θα μπορείτε να κάνετε μόνο από τα καταστήματα και τα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.
- Εκεί θα ενημερώνεστε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους.
- Θα συνεχίσετε να λαμβάνετε όσες ειδοποιήσεις (alerts) είχατε ορίσει πριν την εξαίρεση των λογαριασμών αυτών, αλλά δε θα μπορείτε να ορίσετε νέες ειδοποιήσεις.
Κρυπτογράφηση και απόρρητο μεταφοράς δεδομένων
- επιτρέπει στον πελάτη τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών
- απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς
Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) στο Piraeus Business e-banking όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).
Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων
Τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus Business e-banking είναι απόρρητα και κρυπτογραφούνται με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.
Απόρρητο συναλλαγών
- μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και αυτό μόνο όποτε είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας
- η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας, παρά μόνο αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής
- όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών σας
- μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους
- για τη δική σας ασφάλεια πρέπει να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 «Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα», καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη
Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus Business e-banking δε θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω e-mail, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus Business e-banking ακολουθώντας κάποιο σύνδεσμο.
Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας τους κωδικούς σας, δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Αν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοι για τις συνέπειες.
Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως μέσω Piraeus Business e-banking και ενημερώστε την Τράπεζα Πειραιώς.