Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Χρήσιμες οδηγίες για ασφαλείς συναλλαγές μεγάλων επιχειρήσεων

Πραγματοποιήστε τις συναλλαγές σας online παραμένοντας πάντα ασφαλείς.
23 May 2024 | 3'

Kωδικοί εισόδου

1. Προσωπικοί κωδικοί

Πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
    • τον κωδικό εισόδου κάθε χρήστη (User ID)
    • τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)
Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου τους λαμβάνετε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με την υπογραφή της σύμβασής σας. Βρίσκονται στο Piraeus box που σας δίνουμε μαζί με τις οδηγίες χρήσης των υπηρεσιών Piraeus Business e-banking.

Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Piraeus Business e-banking, για τη δική σας ασφάλεια, το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου σας (User ID) και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο, τέσσερεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
 
2. Κλείδωμα κωδικών

Αν κάνετε τρεις φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking.

Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε πάλι πρόσβαση πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
3. Αυτόματη αποσύνδεση

Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για επτά λεπτά για τη δική σας ασφάλεια αποσυνδέεστε αυτόματα.
 

Επαλήθευση ταυτότητας με κωδικούς extraPIN

Για ορισμένες συναλλαγές ή κινήσεις το σύστημα απαιτεί την επαλήθευση της ταυτότητάς σας με δύο παράγοντες (two-factor authentication). Ο δεύτερος παράγοντας είναι ο 6ψήφιος κωδικός extraPIN, που παράγει η συσκευή extraPIN generator ή που λαμβάνετε με SMS στο κινητό. Ο κωδικός extraPIN είναι ένα one-time password, που ο χρήστης πρέπει να εισάγει ώστε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

Kωδικούς extraPIN χρειάζεται να εισάγετε στο σύστημα για να πραγματοποιείτε:
  • μαζικές συναλλαγές, όπως μισθοδοσία, εμβάσματα ή άλλες πληρωμές
  • μελλοντικές και επαναλαμβανόμενες πληρωμές, ανεξαρτήτως ποσού
  • μεταφορές προς τρίτους στην Τράπεζα Πειραιώς
  • εμβάσματα
  • πληρωμές πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών
  • διαχείριση αιτήσεων
Κάθε κωδικός extraPIN που λαμβάνετε έχει διάρκεια ένα λεπτό. Συμπληρώνοντας τον κωδικό extraPIN μπορείτε να πραγματοποιήσετε όσες συναλλαγές θέλετε κατά τη διάρκεια της ίδιας σύνδεσής σας (online session).

Για να λαμβάνετε κωδικούς extraPIN αρκεί να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε. Εναλλακτικά, επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.

Βρείτε κοντινό κατάστημα

Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών

Στο εταιρικό χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεστε μέσω Piraeus Business e-banking μπορείτε να ορίσετε παραμέτρους, ώστε πρόσβαση σε αυτό να έχουν μόνο οι χρήστες που εξουσιοδοτείτε για συγκεκριμένα είδη συναλλαγών με διαφορετικά χρηματικά όρια και εγκριτικά επίπεδα.
 
Γα τις εγχρήματες συναλλαγές μπορείτε να ορίσετε εγκριτικά σενάρια:
  • χρηματικό όριο ανά είδος συναλλαγής
  • εγκριτικό επίπεδο και δικαίωμα πρόσβασης ανά χρήστη
  • άλλες παραμέτρους για τον έλεγχο των εγχρήματων συναλλαγών σας
Αναλυτικά τα workflows εγκρίσεων στη διαχείριση διαθεσίμων επιχειρήσεων

Εξαίρεση λογαριασμών

Μπορείτε να επιλέξετε την εξαίρεση εκείνων των λογαριασμών που δε θέλετε να διαχειρίζεστε online ή να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες.

Οι λογαριασμοί που εξαιρείτε δεν ακυρώνονται.
  • Συναλλαγές από αυτούς θα μπορείτε να κάνετε μόνο από τα καταστήματα και τα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Εκεί θα ενημερώνεστε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους.
  • Θα συνεχίσετε να λαμβάνετε όσες ειδοποιήσεις (alerts) είχατε ορίσει πριν την εξαίρεση των λογαριασμών αυτών, αλλά δε θα μπορείτε να ορίσετε νέες ειδοποιήσεις.

Κρυπτογράφηση και απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)
Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:
  • επιτρέπει στον πελάτη τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών
  • απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς

Κρυπτογράφηση

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) στο Piraeus Business e-banking όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).

Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus Business e-banking είναι απόρρητα και κρυπτογραφούνται με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.

Απόρρητο συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως:

  • μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και αυτό μόνο όποτε είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας
  • η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας, παρά μόνο αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας σας ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής
  • όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών σας
  • μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για την επιχείρηση σας, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους
  • για τη δική σας ασφάλεια πρέπει να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα

Προστασία προσωπικών δεδομένων

Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για τον σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).

Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 «Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα», καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στο Piraeus Business e-banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus Business e-banking δε θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω e-mail, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus Business e-banking ακολουθώντας κάποιο σύνδεσμο.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας τους κωδικούς σας, δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Αν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοι για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως μέσω Piraeus Business e-banking και ενημερώστε την Τράπεζα Πειραιώς.

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;