Kωδικοί εισόδου
1. Προσωπικοί κωδικοί
Πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Piraeus Business e-banking, για τη δική σας ασφάλεια, το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου σας (User ID) και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο, τέσσερεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
Πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
-
- τον κωδικό εισόδου κάθε χρήστη (User ID)
- τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)
Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Piraeus Business e-banking, για τη δική σας ασφάλεια, το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου σας (User ID) και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο, τέσσερεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
2. Κλείδωμα κωδικών
Αν κάνετε τρεις φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking.
Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε πάλι πρόσβαση πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
Αν κάνετε τρεις φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus Business e-banking.
Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε πάλι πρόσβαση πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
3. Αυτόματη αποσύνδεση
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για επτά λεπτά για τη δική σας ασφάλεια αποσυνδέεστε αυτόματα.
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για επτά λεπτά για τη δική σας ασφάλεια αποσυνδέεστε αυτόματα.
Επαλήθευση ταυτότητας με κωδικούς extraPIN
Για ορισμένες συναλλαγές ή κινήσεις το σύστημα απαιτεί την επαλήθευση της ταυτότητάς σας με δύο παράγοντες (two-factor authentication). Ο δεύτερος παράγοντας είναι ο 6ψήφιος κωδικός extraPIN, που παράγει η συσκευή extraPIN generator ή που λαμβάνετε με SMS στο κινητό. Ο κωδικός extraPIN είναι ένα one-time password, που ο χρήστης πρέπει να εισάγει ώστε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Kωδικούς extraPIN χρειάζεται να εισάγετε στο σύστημα για να πραγματοποιείτε:
Για να λαμβάνετε κωδικούς extraPIN αρκεί να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε. Εναλλακτικά, επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
Kωδικούς extraPIN χρειάζεται να εισάγετε στο σύστημα για να πραγματοποιείτε:
- μαζικές συναλλαγές, όπως μισθοδοσία, εμβάσματα ή άλλες πληρωμές
- μελλοντικές και επαναλαμβανόμενες πληρωμές, ανεξαρτήτως ποσού
- μεταφορές προς τρίτους στην Τράπεζα Πειραιώς
- εμβάσματα
- πληρωμές πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών
- διαχείριση αιτήσεων
Για να λαμβάνετε κωδικούς extraPIN αρκεί να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε. Εναλλακτικά, επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών
Στο εταιρικό χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεστε μέσω Piraeus Business e-banking μπορείτε να ορίσετε παραμέτρους, ώστε πρόσβαση σε αυτό να έχουν μόνο οι χρήστες που εξουσιοδοτείτε για συγκεκριμένα είδη συναλλαγών με διαφορετικά χρηματικά όρια και εγκριτικά επίπεδα.
Γα τις εγχρήματες συναλλαγές μπορείτε να ορίσετε εγκριτικά σενάρια:
Εξαίρεση λογαριασμών
Μπορείτε να επιλέξετε την εξαίρεση εκείνων των λογαριασμών που δε θέλετε να διαχειρίζεστε online ή να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες.
Οι λογαριασμοί που εξαιρείτε δεν ακυρώνονται.
- χρηματικό όριο ανά είδος συναλλαγής
- εγκριτικό επίπεδο και δικαίωμα πρόσβασης ανά χρήστη
- άλλες παραμέτρους για τον έλεγχο των εγχρήματων συναλλαγών σας
Εξαίρεση λογαριασμών
Μπορείτε να επιλέξετε την εξαίρεση εκείνων των λογαριασμών που δε θέλετε να διαχειρίζεστε online ή να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες.
Οι λογαριασμοί που εξαιρείτε δεν ακυρώνονται.
- Συναλλαγές από αυτούς θα μπορείτε να κάνετε μόνο από τα καταστήματα και τα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.
- Εκεί θα ενημερώνεστε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους.
- Θα συνεχίσετε να λαμβάνετε όσες ειδοποιήσεις (alerts) είχατε ορίσει πριν την εξαίρεση των λογαριασμών αυτών, αλλά δε θα μπορείτε να ορίσετε νέες ειδοποιήσεις.
Κρυπτογράφηση και απόρρητο μεταφοράς δεδομένων
Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)
Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:
- επιτρέπει στον πελάτη τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών
- απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς
Κρυπτογράφηση
Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) στο Piraeus Business e-banking όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).
Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων
Τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus Business e-banking είναι απόρρητα και κρυπτογραφούνται με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.
Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) στο Piraeus Business e-banking όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).
Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων
Τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus Business e-banking είναι απόρρητα και κρυπτογραφούνται με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.
Απόρρητο συναλλαγών
Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως:
- μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και αυτό μόνο όποτε είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας
- η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας, παρά μόνο αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας σας ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής
- όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών σας
- μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για την επιχείρηση σας, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους
- για τη δική σας ασφάλεια πρέπει να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για τον σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).
Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 «Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα», καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 «Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα», καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη
Η ασφάλεια των δεδομένων σας στο Piraeus Business e-banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.
Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus Business e-banking δε θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω e-mail, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus Business e-banking ακολουθώντας κάποιο σύνδεσμο.
Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας τους κωδικούς σας, δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Αν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοι για τις συνέπειες.
Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως μέσω Piraeus Business e-banking και ενημερώστε την Τράπεζα Πειραιώς.
Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus Business e-banking δε θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω e-mail, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus Business e-banking ακολουθώντας κάποιο σύνδεσμο.
Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας τους κωδικούς σας, δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Αν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοι για τις συνέπειες.
Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως μέσω Piraeus Business e-banking και ενημερώστε την Τράπεζα Πειραιώς.