Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Υπηρεσία Digital Onboarding

Ξεκινήστε την τραπεζική σας σχέση μαζί μας μέσα από το κινητό σας.

Η τράπεζά σας, πάντα διαθέσιμη

  • Piraeus app
  • Piraeus e-banking
  • Piraeus phone banking
  • Καταστήματα & ATM
piraeus app
e-banking
Piraeus phone banking
ATM Map

Το Piraeus app είναι εδώ!

Ήρθε το Piraeus app, που σχεδιάσαμε για εσάς και σας καλωσορίζουμε στο σύγχρονο κόσμο της ψηφιακής τραπεζικής.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στο App Store, Google Play Store ή AppGallery και σας περιμένει να την κατεβάσετε.

 

  • Στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, έχετε την συνοπτική εικόνα της σχέσης σας με την Τράπεζα Πειραιώς
  • Κερδίζετε χρόνο, βρίσκοντας εύκολα μία συνηθισμένη καθημερινή σας συναλλαγή
App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery

Η υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς

Με την υπηρεσία Piraeus e-banking, πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας οποιαδήποτε μέρα ή ώρα από την άνεση του σπιτιού σας, του γραφείου σας ή όπου άλλου βρίσκεστε.

 

  • Έχετε καλύτερο έλεγχο των οικονομικών σας
  • Θέτετε στόχους αποταμίευσης
  • Παρακολουθείτε τις δαπάνες σας
  • Βλέπετε χρήσιμες πληροφορίες μέσω σύντομων μηνυμάτων στην αρχική σελίδα

 

Μάθετε περισσότερα

 

Banking τηλεφωνικά και οικολογικά

Με την υπηρεσία Piraeus phone banking της Τράπεζας Πειραιώς κάνετε τις τραπεζικές συναλλαγές σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω τηλεφώνου.

 

  • Συναλλαγές όλο το 24ωρο
  • Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου σας με ασφάλεια
  • Χαμηλότερα ή μηδενικά έξοδα
  • Μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

 

Μάθετε περισσότερα

Καταστήματα και ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς

Το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει όλη την Ελλάδα. Επιπρόσθετα, τα ATM σας εξυπηρετούν με ασφάλεια οποιαδήποτε στιγμή στο 24ωρο.

 

  • Παρουσία σε όλη την Ελλάδα
  • Πραγματοποιήστε τις καθημερινές σας συναλλαγές
  • Δέχονται χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες όλων των τραπεζών

 

Ανακαλύψτε τα καταστήματα και  ΑΤΜ

Ερωτήσεις και απαντήσεις

  • Γενικά
  • Προαπαιτούμενα της διαδικασίας
  • Διαδικασία
  • Βιντεοκλήση με εκπρόσωπο

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να μπορώ να γίνω πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς ;

Για να γίνετε πελάτης και να ανοίξετε λογαριασμό για πρώτη φορά χρειάζεται:

  • να είστε φυσικό πρόσωπο
  • να είστε 18 ετών και άνω 
  • να είστε μόνιμος κάτοικος και να φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • να επιδείξετε ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες για την ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης
  • να μην είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς

Υπάρχει χρέωση για να πραγματοποιήσω online την εγγραφή μου ως νέος πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς;

Όχι, η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

Πώς εγκαθιστώ στο κινητό μου το Piraeus app;

Μπορείτε να κατεβάσετε το Piraeus app στο κινητό σας από το Google Play Store/App Store ανάλογα με τη συσκευή σας.

Τι καταθετικό λογαριασμό μπορώ να ανοίξω μέσα από την εφαρμογή;

Μέσα από την εφαρμογή μπορείτε να ανοίξετε:

Πώς θα παραλάβω την κάρτα μου;

Μόλις εκδοθεί η κάρτα σας θα την αποστείλουμε στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει. Στην ίδια διεύθυνση θα σας σταλεί και το PIN, με ξεχωριστή συστημένη αλληλογραφία.

Τι είναι το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας; Πού θα βρω περισσότερες πληροφορίες; 

Το Εθνικό Μητρώο επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) είναι ένα πληροφοριακό σύστημα καταχώρισης των στοιχείων σας ώστε να είναι διαθέσιμα για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας με το δημόσιο. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: Μάθημα: Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) (howto.gov.gr)

Τι έγγραφα χρειάζομαι ώστε να γίνω πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς από το κινητό ;

Χρειάζεστε μόνο τους κωδικούς TAXISnet και να έχετε επικαιροποιήσει τα στοιχεία σας στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (notify.gov.gr).

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν τα στοιχεία επαγγέλματός μου στον e-Gov είναι κενά;

Ναι, αλλά θα πρέπει να δηλώσετε τη δραστηριότητά σας (π.χ. φοιτητής, οικιακά, άνεργος, εισοδηματίας).

Μπορώ να ξεκινήσω την τραπεζική μου σχέση μέσω eGOV-KYC  ανεξαρτήτως επαγγέλματος;

Ναι, αρκεί να είναι δυνατή η ταυτοποίησή σας μέσω eGOV-KYC.

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν δεν είμαι υπόχρεος φορολογικής δήλωσης;

Ναι, αλλά θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τη σχετική υπεύθυνη δήλωση (μετά το πέρας της διαδικασίας), αναφέροντας τον λόγο για τον οποίο δεν είστε υπόχρεος. Στη συνέχεια, θα πρέπει να υποβάλετε τη δήλωσή σας το συντομότερο δυνατό, είτε σε ένα από τα καταστήματά μας είτε online μέσω του Piraeus e-banking.

Τι συμβαίνει εάν η διαδικασία εγγραφής μου διακοπεί;

Σε περίπτωση διακοπής της διαδικασίας σε οποιοδήποτε σημείο μπορείτε να επανεκκινήσετε τη διαδικασία εντός 12 ωρών. Η πρόοδος σας αποθηκεύεται και ξεκινάτε από το σημείο στο οποίο υπήρξε η διακοπή. Μετά το πέρας των 12 ωρών, μπορείτε να εκκινήσετε από την αρχή τη διαδικασία.

Γιατί δεν μπορώ να συνεχίσω μετά την ταυτοποίηση του e-Gov;

Πιθανοί λόγοι που δεν σας επιτρέπουν να συνεχίσετε είναι οι εξής: 

  • είστε ανήλικος
  • έχετε διεύθυνση κατοικίας εκτός Ελλάδας
  • εμφανίζονται ενδείξεις ότι δεν φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς
  • τα στοιχεία σας στον e-Gov δεν είναι έγκυρα ή είναι ελλιπή

Εισάγω τον κωδικό μιας χρήσης (OTP) κι αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του κωδικού μιας χρήσης που είναι τα 2 λεπτά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πατήσετε επανάληψη αποστολής ώστε να συνεχίσετε.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πού θα πρέπει να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο +30 21 0 328 8000.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης με τον εκπρόσωπο της τράπεζας, η κλήση διακοπεί από τυχαίο παράγοντα;

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ξεκινήσετε τη διαδικασία από την αρχή.

Ποια είναι τα ωράρια που μπορώ να πραγματοποιήσω  βιντεοκλήση με εκπρόσωπο;

Εκπρόσωπός μας θα είναι διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει:

  • Δευτέρα – Παρασκευή: 8.00 π.μ. – 8.30 μ.μ.
  • Σάββατο: 10.00 π.μ. – 3.30 μ.μ.

Υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών Α.μεΑ.;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα ακοής. Η βιντεοκλήση θα πραγματοποιηθεί με εκπρόσωπο μας ο οποίος είναι εκπαιδευμένος στη νοηματική γλώσσα.

Γιατί είναι υποχρεωτικό το βήμα της βιντεοκλήσης;

Η βιντεοκλήση είναι απαραίτητη, σύμφωνα με τις αντίστοιχες ρυθμιστικές οδηγίες για την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική ταυτοποίηση, ώστε να ανοίξετε λογαριασμό από το κινητό σας.

Μπορώ να βοηθήσω κάποιο οικείο πρόσωπο στη βιντεοκλήση;

Σε περίπτωση που στη βιντεοκλήση εμφανίζονται δύο άνθρωποι (π.χ. εγγονός / παππούς – παιδί / γονέας) εφόσον για τον ταυτοποιούμενο δεν είναι ξεκάθαρο ότι έχει δικαιοπρακτική ικανότητα (π.χ. σώας τας φρένας, δυσκολία στην επικοινωνία, μειωμένη αντίληψη) τότε η ταυτοποίηση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Αν το δεύτερο πρόσωπο δεν παρεμβαίνει στις απαντήσεις του ταυτοποιούμενου και παρευρίσκεται βοηθητικά στη διαδικασία, η ταυτοποίηση συνεχίζεται κανονικά.