Νέος πελάτης
Στην Τράπεζα Πειραιώς αποτελεί προτεραιότητά μας η ουσιαστική στήριξη και εξυπηρέτηση των πελατών μας, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής τους. Ειδικά για εσάς που ζείτε εκτός Ελλάδας και επιθυμείτε να διατηρήσετε τους δεσμούς και τις οικονομικές δραστηριότητες σας με τη χώρα μας, σχεδιάσαμε προϊόντα και διαδικασίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά και τις συναλλαγές σας.
Επιπλέον, μέσα από έναν εύκολο οδηγό μπορείτε να βρείτε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και βήματα για να ξεκινήσετε τη σχέση σας με την Ελλάδα.
Ακόμα κι αν είστε στο εξωτερικό μπορείτε εύκολα να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας μαζί μας. Γι' αυτό, συγκεντρώσαμε σε ένα σημείο όλα τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσετε:
1. Συγκέντρωση εγγράφων
Για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας με την Τράπεζα Πειραιώς, θα χρειαστεί αρχικά να συγκεντρώσετε τα έγγραφα που τεκμηριώνουν τα προσωπικά σας στοιχεία (ταυτότητα, διεύθυνση διαμονής, τηλέφωνο επικοινωνίας, οικονομικά / φορολογικά και επαγγελματικά στοιχεία). Σημειώνεται ότι, μελλοντικά, ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπλέον έγγραφα για να αποδείξετε την πηγή προέλευσης των κεφαλαίων που θα στείλετε στην Τράπεζα Πειραιώς.
2. Επικύρωση εγγράφων
Επικύρωση των εγγράφων που είναι αντίγραφα πρωτοτύπων.
Αν προσκομίσετε αντίγραφο του πρωτότυπου εγγράφου, θα χρειαστεί να είναι επικυρωμένο (πχ. φωτοτυπία διαβατηρίου).
Η επικύρωση μπορεί να γίνει:
- Στην Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο
- Σε notary public της χώρας σας, με εξαίρεση τον Καναδά, όπου αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη
3. Μετάφραση εγγράφων
Αν τα έγγραφα σας είναι ήδη στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα.
Μετάφραση εγγράφων χρειάζεται μόνο αν τα έγγραφά σας δεν είναι στα ελληνικά ή στα αγγλικά.
Η μετάφραση πρέπει να γίνει στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα και είναι αποδεκτή όταν πραγματοποιείται από:
- Μεταφραστές πιστοποιημένους από το Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος (ψηφιακά με χρήση κωδικών taxisnet)
- Συμβολαιογράφο (Notary public) της χώρας διαμονής σας
Αν δεν είστε βέβαιος για το πού μπορείτε να απευθυνθείτε, μπορείτε να καλέσετε την Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο για να σας δώσουν σχετικές πληροφορίες.
4. Προσκόμιση εγγράφων
Το τελευταίο βήμα που χρειάζεται προκειμένου να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση, είναι να προσκομίσετε τα έγγράφα που συγκεντρώσατε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς και να υπογράψετε τα προβλεπόμενα έντυπα.
Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους:
A. Με τη φυσική σας παρουσία
Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την Ελλάδα, επιλέξτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς και ολοκληρώστε αυθημερόν τις απαραίτητες διαδικασίες. Δείτε εδώ το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σας προτείνουμε να κλείσετε ένα ραντεβού για την ημέρα που επιθυμείτε. Καλέστε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 για να μεταφέρουν το αίτημα σας στο κατάστημα που θα επιλέξετε.
B. Μέσω κάποιου εκπροσώπου σας
Αν δεν είναι εφικτό να επισκεφθείτε την Ελλάδα, τότε μπορείτε μέσω πληρεξουσίου, να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα προσκομίσει τα απαιτούμενα έγγραφα και θα υπογράψει όλα τα έντυπα που χρειάζεται για λογαριασμό σας.
Τα βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε είναι:
- Να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον συγγενή, φίλο σας ή κάποιον δικηγόρο, ο οποίος θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο.
- Να επισκεφθείτε, είτε ένα ελληνικό προξενικό γραφείο, είτε ένα notary public στη χώρα διαμονής σας, για τη σύνταξη του πληρεξουσίου και την επικύρωση αντίγραφου του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας. Σημειώνεται ότι για τον Καναδά, η σύνταξη πληρεξουσίου μπορεί να γίνει μόνο στην Ελληνική Πρεσβεία και σε ελληνικό προξενικό γραφείο.
- Θα δώσετε στον συντάκτη του πληρεξουσίου το προκαθορισμένο κείμενο, το οποίο θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο πληρεξούσιο.
Επιλέξτε το κείμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας:
A. Πληρεξούσιο για το άνοιγμα ατομικού καταθετικού λογαριασμού
B. Πληρεξούσιο για το άνοιγμα κοινού καταθετικού λογαριασμού
Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το προκαθορισμένο κείμενο το οποίο προβλέπει την απόκτηση των προϊόντων που χρειάζονται, προκειμένου να μπορείτε να συναλλάσσεστε από όποια χώρα και αν βρίσκεστε, δηλαδή καταθετικό λογαριασμό, χρεωστική κάρτα και κωδικούς για την πρόσβασή σας στπ Piraeus e-banking.
- Αν τη σύνταξη του πληρεξουσίου την αναλάβει notary public, θα πρέπει αυτό να φέρει την προβλεπόμενη από τη Χάγη Επισημείωση (Apostille), την οποία βάζει ο ίδιος ο συμβολαιογράφος.
- Να αποστείλετε στον εκπρόσωπό (πληρεξούσιο) σας στην Ελλάδα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, μαζί με το επικυρωμένο πληρεξούσιο, καθώς και μια συστατική επιστολή από το τραπεζικό ίδρυμα με το οποίο συνεργάζεστε στη χώρα διαμονής σας ή στην Ελλάδα.
- O εκπρόσωπός σας θα προσκομίσει τα έγγραφα σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των εγγράφων και του πληρεξουσίου, ο εκπρόσωπος θα υπογράψει τα προβλεπόμενα έντυπα. Την ώρα της συνάντησης, θα χρειαστεί να φροντίσετε να είστε διαθέσιμος /η τηλεφωνικά, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες.
Υπάρχων πελάτης
Στην Τράπεζα Πειραιώς αποτελεί προτεραιότητά μας η ουσιαστική στήριξη και εξυπηρέτηση των πελατών μας, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής τους. Ειδικά για εσάς που ζείτε εκτός Ελλάδας και επιθυμείτε να διατηρήσετε τους δεσμούς και τις οικονομικές δραστηριότητες σας με τη χώρα μας, σχεδιάσαμε προϊόντα και διαδικασίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά και τις συναλλαγές σας.
Επιπλέον, μέσα από έναν εύκολο οδηγό μπορείτε να βρείτε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και βήματα για να ξεκινήσετε τη σχέση σας με την Ελλάδα.
Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις σε συχνά θέματα και ερωτήσεις πελατών μας που ζουν στο εξωτερικό.
Πρόσβαση στο Piraeus e-banking
Με την πρόσβασή σας στα κανάλια μας, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε πληθώρα ενεργειών όπως μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς άλλων Τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εξοφλήσεις οφειλών προς το Δημόσιο, πληρωμές λογαριασμών και online αγορές νέων τραπεζικών προϊόντων ή υπηρεσιών.
- Θέλω να αποκτήσω κωδικούς πρόσβασης στο Piraeus e-banking:
Μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς πρόσβασης στο Piraeus e-banking αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς. Δείτε εδώ πώς.
- Είχα βγάλει κωδικούς για το Piraeus e-banking στο παρελθόν, αλλά δεν τους θυμάμαι:
Μπορείτε να επανεκδώσετε online τους κωδικούς για την πρόσβασή στο Piraeus e-banking, αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς. Δείτε εδώ πώς.
- Έχω κλειδωθεί στο Piraeus e-banking και το extraPIN αποστέλλεται στο παλιό μου κινητό:
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή στο livingabroad@piraeusbank.gr
Καταθετικός λογαριασμός/ χρεωστική κάρτα
Αποκτώντας καταθετικό λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς θα μπορείτε να λαμβάνετε χρήματα από άλλους τραπεζικούς χρήστες, όπως π.χ. για καταβολή ενοικίου, να πληρώνετε φόρους και λοιπές υποχρεώσεις αλλά και να εξοφλείτε λογαριασμούς μέσω πάγιας εντολής ή PIraeus e-banking.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους καταθετικούς λογαριασμούς, δείτε εδώ.
Επιπλέον, με τη χρήση χρεωστικών καρτών θα έχετε άμεση πρόσβαση στα χρήματά σας, όπου και αν βρίσκεστε, ώστε να πραγματοποιείτε αναλήψεις από ΑΤΜ και καθημερινές αγορές.
Τέλος, σε περίπτωση που έχετε κλειδωθεί στο Piraeus e-banking ή έχετε ξεχάσει τους κωδικούς σας, η κατοχή ενεργής χρεωστικής κάρτας σας δίνει τη δυνατότητα να ξεκλειδωθείτε ή να ανακτήσετε τους κωδικούς online, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα.
- Θέλω να ανοίξω νέο καταθετικό λογαριασμό:
Αν έχετε πρόσβαση στο Piraeus e-banking, μπορείτε να ανοίξετε online έναν καταθετικό λογαριασμό για τις καθημερινές σας συναλλαγές ή για την αποταμίευσή σας.
- Θέλω να αποκτήσω χρεωστική κάρτα
Εφόσον είστε πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς και είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο Piraeus e-banking, μπορείτε να αποκτήσετε χρεωστική κάρτα χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημά μας, μέσω του Piraeus web banking ή Piraeus app.
- Έχω χρεωστική κάρτα, όμως δε θυμάμαι το PIN:
Η επανέκδοση του PIN μπορεί να γίνει σε κάποιο από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς ή online στο Piraeus e-banking ακολουθώντας τα βήματα που θα βρείτε παρακάτω.
Επικαιροποίηση στοιχείων
- Πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου, όμως δε γνωρίζω τι έγγραφα απαιτούνται:
Τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίησή σας, είναι τα ίδια με αυτά που απαιτούνται και για την έναρξη της σχέσης σας με την Τράπεζα Πειραιώς. Χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο οδηγό εγγράφων για να δείτε ποια είναι τα απαραίτητα έγγραφα για εσάς.
- Τα έγγραφά μου δεν είναι στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα. Θα χρειαστεί να μεταφραστούν;
Ναι, τα έγγραφά σας θα πρέπει να μεταφραστούν είτε στα ελληνικά, είτε στα αγγλικά.
Η μετάφραση είναι αποδεκτή, όταν πραγματοποιείται από:
- Μεταφραστές πιστοποιημένους από το Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος (ψηφιακά με χρήση κωδικών TAXISnet)
- Συμβολαιογράφο (Notary public) της χώρας διαμονής σας
Αν δεν είστε βέβαιος για το πού μπορείτε να απευθυνθείτε, μπορείτε να καλέσετε την Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο για να σας δώσουν σχετικές πληροφορίες.
- Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται επικύρωση τα έγγραφά μου και ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;
Επικύρωση χρειάζονται μόνο τα έγγραφα που είναι αντίγραφα των πρωτοτύπων (π.χ. φωτοτυπία διαβατηρίου).
Η επικύρωση μπορεί να γίνει:
- Στην Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο
- Σε notary public της χώρας σας, με εξαίρεση τον Καναδά, όπου αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη
- Πώς μπορώ να επικαιροποιήσω τα έγγραφά μου;
- Μέσω Piraeus e-banking με επισύναψη εγγράφων, επιλέγοντας «Επικαιροποίηση Εγγράφων» στο κεντρικό μενού.
- Μέσω Piraeus e-banking, χωρίς την ανάγκη επισύναψης εγγράφων, με διαβίβαση στοιχείων από την ηλεκτρονική εφαρμογή eGov-KYC χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς TAXISnet.
- Μέσω ταχυδρομείου, αποστέλλοντας τα έγγραφα στο κατάστημα συνεργασίας σας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα.
- Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
Σημειώνεται ότι η επικαιροποίηση των ταυτοτικών εγγράφων (π.χ. νέο διαβατήριο) μπορεί να γίνει αποκλειστικά σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
Ορισμός εκπροσώπου μέσω πληρεξουσίου
Στην περίπτωση που δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε κάποια από τις παραπάνω διαδικασίες όπως π.χ. να κάνετε αίτηση για χρεωστική κάρτα, είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, ορίστε κάποιον εκπρόσωπό σας και κάνετε τις σχετικές αιτήσεις μέσω των εκπροσώπων σας.
Τα βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε είναι:
1. Να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον συγγενή, φίλο σας ή κάποιον δικηγόρο, ο οποίος θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο.
2. Να επισκεφθείτε, είτε ένα ελληνικό προξενικό γραφείο, είτε ένα notary public στη χώρα διαμονής σας, για τη σύνταξη του πληρεξουσίου και την επικύρωση αντίγραφου του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας.
Σημείωση: Για τον Καναδά, η σύνταξη πληρεξουσίου μπορεί να γίνει μόνο στην Ελληνική Πρεσβεία και σε ελληνικό προξενικό γραφείο.
3. Δώστε στον συντάκτη του πληρεξουσίου το προκαθορισμένο κείμενο, το οποίο θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο πληρεξούσιο.
Επιλέξτε το κείμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας:
A. Πληρεξούσιο για την επικαιροποίηση στοιχείων
B. Πληρεξούσιο για την επικαιροποίηση στοιχείων και την απόκτηση βασικής τραπεζικής σχέσης (καταθετικός λογαριασμός, έκδοση χρεωστικής κάρτας και πρόσβαση στο Piraeus e-banking)
4. Αν έχετε επιλέξει να κάνετε το πληρεξούσιο σε notary public, θα πρέπει αυτό να φέρει την προβλεπόμενη από τη Χάγη Επισημείωση (Apostille), την οποία βάζει ο ίδιος ο συμβολαιογράφος.
5. Αποστείλετε στον εκπρόσωπό (πληρεξούσιο) σας στην Ελλάδα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, μαζί με το επικυρωμένο πληρεξούσιο.
6. O εκπρόσωπός σας θα πρέπει να προσκομίσει τα έγγραφα σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των εγγράφων και του πληρεξουσίου, ο εκπρόσωπος θα υπογράψει τα προβλεπόμενα έντυπα. Την ώρα της συνάντησης, θα χρειαστεί να φροντίσετε να είστε διαθέσιμος/η τηλεφωνικά, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες.
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με την εξειδικευμένη μας ομάδα επιλέγοντας τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Μέσω e-mail, στο livingabroad@piraeusbank.gr
- Τηλεφωνικά στην ειδική τηλεφωνική γραμμή +30 210 3288400
Σκοπός μας, να έχετε πάντα κάποιον δίπλα σας για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση ή να ολοκληρώσετε τις τραπεζικές σας εργασίες.