Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Υποστήριξη για στεγαστικά δάνεια

Διευκολύνετε τις διαδικασίες απόκτησης του στεγαστικού δανείου σας μέσα από βίντεο και απλούς οδηγούς.
Mortgage

Βρείτε όλες τις πληροφορίες για τα στεγαστικά μας δάνεια εδώ, ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο να ονειρευτείτε το νέο σας σπίτι. Ξεκινήστε την τραπεζική σας σχέση από το κινητό σας.

Ερωτήσεις και απαντήσεις

  • Digital Onboarding
  • Ρύθμιση δανείων και πιστωτικών καρτών

Τι έγγραφα χρειάζομαι ώστε να γίνω πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς από το κινητό ;

Χρειάζεστε μόνο τους κωδικούς TAXISnet και να έχετε επικαιροποιήσει τα στοιχεία σας στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (notify.gov.gr).

Γιατί είναι υποχρεωτικό το βήμα της βιντεοκλήσης;

Η βιντεοκλήση είναι απαραίτητη, σύμφωνα με τις αντίστοιχες ρυθμιστικές οδηγίες για την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική ταυτοποίηση, ώστε να ανοίξετε λογαριασμό από το κινητό σας.

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να μπορώ να γίνω πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς ;

Για να γίνετε πελάτης και να ανοίξετε λογαριασμό για πρώτη φορά χρειάζεται:

  • να είστε φυσικό πρόσωπο
  • να είστε 18 ετών και άνω 
  • να είστε μόνιμος κάτοικος και να φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • να επιδείξετε ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες για την ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης
  • να μην είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς

Υπάρχει χρέωση για να πραγματοποιήσω online την εγγραφή μου ως νέος πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς;

Όχι, η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

Πώς εγκαθιστώ στο κινητό μου το Piraeus app;

Μπορείτε να κατεβάσετε το Piraeus app στο κινητό σας από το Google Play Store/App Store ανάλογα με τη συσκευή σας.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πού θα πρέπει να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο +30 21 0 328 8000.

Τι μπορώ να κάνω, εφόσον βρίσκομαι σε αδυναμία αποπληρωμής των οφειλών μου;

Μπορείτε να κάνετε αίτημα ρύθμισης, ώστε ανάλογα με τις ανάγκες σας να διαμορφωθεί μία δόση που θα ανταποκρίνεται στις τρέχουσες οικονομικές σας δυνατότητες. Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος κανόνας ως προς το μέγεθος της οικονομικής αδυναμίας που θα πρέπει να αντιμετωπίζετε για να εξεταστεί η ρύθμιση δανείων ή καρτών σας.

Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη ρύθμιση οφειλών δανείων ή καρτών;

Μαζί σας θα πρέπει να έχετε πρόσφατα οικονομικά στοιχεία (τελευταίο εκκαθαριστικό - E1, τελευταίο Ε9 ή ΦΑΠ) και τυχόν λοιπά δικαιολογητικά που αποδεικνύουν αδυναμία καταβολών, ανάλογα με το λόγο που προκαλεί τη δυσχέρεια (για παράδειγμα κάρτα ανεργίας, ιατρικές γνωματεύσεις κ.λπ.). Στην περίπτωση που σας ζητήσουμε κάποιο επιπλέον δικαιολογητικό, θα είναι για να τεκμηριώσουμε την αδυναμία καταβολής.

Πού μπορώ να ενημερωθώ για τις επιλογές που έχω στη διάθεσή μου;

Προκειμένου να υπάρξει αναλυτική ενημέρωση και να διαμορφωθεί μια εξατομικευμένη λύση, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς, από το οποίο θα ενημερώνεστε και για την πορεία της αίτησής σας σε όλα τα στάδια.

Οι λύσεις που έχω στη διάθεσή μου ποιες κατηγορίες οφειλών αφορούν;

Σκοπός μας είναι να σας βοηθήσουμε να ανταποκριθείτε στο σύνολο των οφειλών σας. Μπορείτε να προχωρήσετε είτε σε ρύθμιση δάνειων (καταναλωτικών ή στεγαστικών) είτε σε ρύθμιση καρτών ή άλλων οφειλών σας. Ανάλογα με το οικονομικό - δημογραφικό προφίλ σας, θα εξετάσουμε μαζί σας διάφορες λύσεις, όπως η αύξηση της διάρκειας αποπληρωμής ή η πληρωμή μόνο τόκων ή ποσοστού δόσης για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Κοινός μας στόχος είναι να προκύψει μια συνολική και ρεαλιστική για εσάς ρύθμιση για όλα τα προϊόντα σας.

Υπάρχουν κάποια παραδείγματα για να κατανοήσω καλύτερα τις επιλογές ρύθμισης οφειλών που έχω;

Παράδειγμα 1ο
Πελάτης με οφειλή 100.000€ σε κάποιο δάνειο, πληρώνει μηνιαία τοκοχρεωλυτική δόση περίπου 800€ για 15 έτη από σήμερα.

  • Με μια ρύθμιση δανείου, η διάρκεια μπορεί να παραταθεί στα 25 έτη από σήμερα και η μηνιαία τοκοχρεωλυτική δόση που θα πληρώνει θα είναι περίπου 595€.
  • Αν για το πρώτο έτος της 25ετίας ο πελάτης πληρώσει δόση τόκων, αυτή θα είναι 430€ περίπου και, μετά τη λήξη του δωδεκαμήνου της τοκοπληρωμής, η δόση για τα υπόλοιπα 24 έτη θα διαμορφωθεί στα 605€.


Παράδειγμα 2ο
Πελάτης με καταναλωτικά δάνειο 8.000€, που λήγει σε 4 χρόνια, και πιστωτική κάρτα 5.000€ πληρώνει συνολικά και για τα δύο 390€ μηνιαίως (υποθέτοντας επιτόκιο πιστωτικής κάρτας 16% με ελάχιστη καταβολή 2% και επιτόκιο καταναλωτικού το ΒΕΚ).

  • Με μία ρύθμιση δανείου μέσω αναχρηματοδότησης με νέο δάνειο 6ετίας (επιτόκιο ΒΕΚ) η δόση θα διαμορφωθεί σε 250€.
  • Η μείωση αυτή επιτυγχάνεται τόσο μέσω μείωσης του επιτοκίου για το ποσό της οφειλής στην πιστωτική κάρτα (η οποία έχει γίνει πλέον δάνειο), όσο και μέσω της αυξημένης διάρκειας του δανείου (δηλαδή της μεταγενέστερης λήξης του).

Σε περίπτωση που έχω περισσότερα από ένα καταναλωτικά/ανοικτά δάνεια, πιστωτικές κάρτες, μπορώ να τα συγκεντρώσω σε ένα;

Ναι, εφόσον πρόκειται για οφειλές στην ίδια τράπεζα και όχι για οφειλές διαφορετικών τραπεζών. Ωστόσο, η ύπαρξη οφειλών σε άλλες τράπεζες δεν αποτελεί απαγορευτικό παράγοντα ρύθμισης. Συνεξετάζονται όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το προφίλ σας και ανάλογα προτείνεται μία ρύθμιση που να καλύπτει, στο μέτρο του δυνατού, τις ανάγκες σας.

Πόσο γραφειοκρατική είναι η διαδικασία ρύθμισης των οφειλών μου;

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, χρειάζεται μία επίσκεψη στο κατάστημα της τράπεζας για να προσκομίσετε τα δικαιολογητικά και μία δεύτερη, αφού εγκριθεί το αίτημά σας, προκειμένου να υπογράψετε τη σύμβαση για τη ρύθμιση δανείων ή/και τη ρύθμιση των καρτών σας.

Πότε πρέπει να απευθυνθώ στην τράπεζα;

Μόλις διαπιστώσετε ότι αντιμετωπίζετε ή πρόκειται να αντιμετωπίσετε δυσκολίες στην καταβολή των οφειλών σας. Είτε το πρόβλημα είναι προσωρινό, είτε μόνιμο, υπάρχουν λύσεις ρύθμισης των οφειλών σας για όλες τις περιπτώσεις. Ακόμα και αν το πρόβλημα παραταθεί πέραν της διάρκειας της ρύθμισης, η τράπεζα μπορεί να εξετάσει και νέο αίτημά σας.

Αν ρυθμίσω την οφειλή μου και ανακάμψω οικονομικά, μπορώ να διακόψω τη ρύθμιση οφειλών δανείων ή καρτών και να επανέλθω στην κανονική μου δόση;

Ναι, η διακοπή της ρύθμισης οφειλών είναι εφικτή. Προκειμένου όμως να αποφευχθούν νέα προβλήματα στην καταβολή των δόσεων, θα πρέπει να έχουν ληφθεί υπόψη με ιδιαίτερη προσοχή τα νέα σας οικονομικά δεδομένα, ώστε να μην προκύψουν στο μέλλον προβλήματα στην πληρωμή των δόσεων.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να διεκπεραιωθεί μια αίτηση ρύθμισης;

Κάθε λύση είναι εξατομικευμένη βάσει των αναγκών σας. Επομένως, ο χρόνος υλοποίησης δεν είναι προκαθορισμένος, ούτε ίδιος για όλες τις περιπτώσεις. Στόχος της τράπεζας είναι οι ρυθμίσεις οφειλών για δάνεια και πιστωτικές κάρτες να υλοποιούνται το συντομότερο δυνατό.

Σχετικά προϊόντα

Διαλέξτε το στεγαστικό δάνειο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και επιθυμίες σας.

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;