Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Χρήσιμες οδηγίες για ασφαλείς συναλλαγές

Πραγματοποιήστε τις συναλλαγές σας online παραμένοντας πάντα ασφαλείς.
23 May 2024 | 3'

Υποδομές της Τράπεζας Πειραιώς

Στην Τράπεζα Πειραιώς εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας, προστατεύουν τα δεδομένα σας και θωρακίζουν το κανάλι επικοινωνίας από την πρόσβαση τρίτων. Γι' αυτό, φροντίζουμε και σας παρέχουμε τις παρακάτω δικλείδες ασφαλείας:

 

Firewall

Η πρόσβαση στα συστήματα της τράπεζας ελέγχεται από ειδικά προγράμματα (firewall) τα οποία επιτρέπουν τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/επισκέπτες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες.


Κρυπτογράφηση δεδομένων

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) στο Piraeus e-banking, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).

 

Ανίχνευση απάτης

Η Τράπεζα Πειραιώς έχει εγκατεστημένα συστήματα πρόληψης και εντοπισμού απάτης (Fraud Prevention & Detection Systems) για τον έγκαιρο εντοπισμό ασυνήθιστων και ύποπτων συναλλαγών. Εφόσον εντοπιστεί μία τέτοια συναλλαγή, η τράπεζα θα φροντίσει να επικοινωνήσει μαζί σας πριν προχωρήσει στην εκτέλεσή της.

 

Λειτουργία αυτόματης αποσύνδεσης

Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στο Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώσει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 10 λεπτά, για τη δική σας ασφάλεια, αποσυνδέεστε αυτόματα από το λογαριασμό σας.

 

extraPIN

Το extraPIN είναι ο κωδικός που:

  • λαμβάνετε μέσω ειδοποιήσεων (push notifications) ή με SMS σε ένα προκαθορισμένο κινητό που ορίσατε κατά την εγγραφή σας στο Piraeus e-banking
  • είναι απαραίτητος για την εκτέλεση των συναλλαγών σας


Κλείδωμα κωδικών

Σε περίπτωση που εισάγετε τρεις φορές λάθος το password σας, τότε για τη δική σας ασφάλεια κλειδώνουμε αυτόματα τους κωδικούς σας και σας απαγορεύεται η πρόσβαση στο Piraeus e-banking.

Τι μπορείτε να κάνετε εσείς για την ασφάλειά σας

Τακτική αλλαγή password

Για την καλύτερη προστασία σας, το password που διαθέτετε πρέπει να αλλάζει τακτικά και όχι αργότερα από κάθε τρεις μήνες. Το νέο σας password δεν πρέπει να είναι ίδιο με κάποιο από αυτά που χρησιμοποιήσατε πρόσφατα στο Piraeus e-banking.

Εξαίρεση προϊόντων

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξτε τα προϊόντα, στα οποία δεν επιθυμείτε να έχετε πρόσβαση μέσω του Piraeus e-banking.

 

Ειδοποιήσεις ασφαλείας & alerts

Το Piraeus e-banking σας ενημερώνει αυτόματα και δωρεάν μέσω ειδικών ειδοποιήσεων ασφαλείας που αποστέλλονται με push notifications ή SMS για όλες τις εγχρήματες συναλλαγές που αφορούν σε μεταφορές προς τρίτους εντός τράπεζας, καθώς και εμβάσματα εξωτερικού, ανεξάρτητα από την εγγραφή σας στην υπηρεσία Piraeus Alerts.

Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία Piraeus Alerts εξασφαλίζετε επιπλέον:

  • άμεση ενημέρωση για όλες τις συναλλαγές που γίνονται στους λογαριασμούς και τις κάρτες σας
  • ειδοποιήσεις κάθε φορά που εκδίδονται οι λογαριασμοί των πιστωτικών καρτών σας
  • ενημέρωση μία μέρα πριν την προγραμματισμένη σας πληρωμή, για τυχόν ανεπάρκεια του διαθέσιμου υπολοίπου στο λογαριασμό σας ή για υπέρβαση του ορίου πληρωμής των παγίων που έχετε ορίσει
  • ενημέρωση αν μια προγραμματισμένη σας πληρωμή εκτελέστηκε ή όχι
  • καθημερινή αποτίμηση του χρηματιστηριακού χαρτοφυλακίου σας
  • ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τις αγορές και πωλήσεις των μετοχών σας
Βρείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ειδοποιήσεις ασφαλείας και τα alerts.
 
 

Επιπλέον συμβουλές για τον ψηφιακό κόσμο

Για περισσότερη ασφάλεια στις online συναλλαγές και τη χρήση των ψηφιακών τραπεζικών καναλιών της Τράπεζας Πειραιώς, ακολουθήστε τις παρακάτω βασικές αρχές:

 

Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα που έχετε επισκεφθεί είναι ασφαλής

Πριν εισάγετε ευαίσθητα δεδομένα, ελέγξτε για στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση. Δείκτες ότι ένα site είναι κρυπτογραφημένο είναι:

  • το https ("s" από secure) στην αρχή της διεύθυνσης του site
  • ένα κλειστό λουκέτο δίπλα στη διεύθυνση του site ή στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου – ανάλογα με τον browser σας
  • το πράσινο χρώμα στην μπάρα των διευθύνσεων, το οποίο σημαίνει ότι το πιστοποιητικό που χρησιμοποιείται για την κρυπτογράφηση των δεδομένων είναι σε ισχύ

Μπορείτε να ελέγξετε το πιστοποιητικό της σελίδας κάνοντας click πάνω στο λουκέτο. Στο παράθυρο που θα ανοίξει μπορείτε να δείτε αν το πιστοποιητικό είναι σε ισχύ και ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της σελίδας.

Για τις διαδικτυακές σας αγορές, επιλέξτε πάντα e-shops που δίνουν τη δυνατότητα πληρωμής με ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη, π.χ. με πρωτόκολλο: Verified by Visa, Mastercard Secure Code.

 

Να είστε πάντα σε επιφυλακή για επικίνδυνα (Hoax) e-mails

  • Links προς ψεύτικα websites: Ελέγξτε πάντα που σας οδηγεί το link πριν το πατήσετε. Τοποθετήστε τον κέρσορα πάνω στο URL και ελέγξτε αν η διεύθυνση είναι η ίδια με αυτή που θα εμφανιστεί στο tooltip.

  • Mην εμπιστεύεστε e-mails που σας ζητούν προσωπικά σας στοιχεία ή σας παραπέμπουν σε sites για να συμπληρώσετε το username, το password ή οποιαδήποτε προσωπική σας πληροφορία όπως όνομα, ΑΦΜ, ημερομηνία γέννησης κ.λπ. Η Τράπεζα Πειραιώς δεν πρόκειται ποτέ να σας στείλει τέτοιου είδους e-mails.

  • Προσοχή στη διατύπωση. Συχνά τα ψεύτικα e-mails χρησιμοποιούν λανθασμένα ελληνικά, τόσο στην ορθογραφία όσο και στο συντακτικό. Δίνουν την εντύπωση ότι έχουν γραφτεί από κάποιον που δεν ξέρει καλά ελληνικά.

Επιλέξτε ισχυρό password και ανανεώστε το τακτικά

Το password αποτελεί την πρώτη γραμμή άμυνάς σας απέναντι σε online επιθέσεις, γι' αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να επιλέγετε ισχυρά passwords και να τα αλλάζετε συχνά. Καλό θα είναι όταν επιλέγετε password να έχετε υπόψη τα παρακάτω:

  • δημιουργήστε ξεχωριστά passwords για όλους τους σημαντικούς λογαριασμούς σας
  • συμπληρώστε passwords με πολλούς χαρακτήρες
  • χρησιμοποιήστε συνδυασμό γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων στο password σας και μη χρησιμοποιείτε σειρά ίδιων χαρακτήρων (π.χ. b2222222) ή χαρακτήρων με κάποια λογική συνέχεια π.χ. 123456, abcde
  • χρησιμοποιήστε μια φράση που μόνο εσείς γνωρίζετε και μη χρησιμοποιείτε στοιχεία όπως η ημερομηνία γέννησης, ο αριθμός ταυτότητας, το ΑΦΜ σας ή το όνομά σας π.χ. spiros123
  • σε καμία περίπτωση μην αποθηκεύετε ή κρατάτε σε σημειώσεις τα passwords σας
  • το password σας είναι προσωπικό και μην το μοιράζεστε με τρίτους, ακόμα και αν αυτοί είναι προσωπικό της τράπεζας

Για ακόμη μεγαλύτερη προστασία, όπου είναι δυνατό, ενεργοποιείστε την επαλήθευση των δύο παραγόντων (two factor authentication).

 

Διαχείριση ημερήσιων ορίων μεταφορών

Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές σας, σας προτείνουμε να ορίσετε μέσω του Piraeus e-banking τα «Ημερήσια όρια Μεταφορών» για τις συναλλαγές «Μεταφορά σε τρίτο στην Τράπεζα» και «Μεταφορά σε άλλη Τράπεζα/ Έμβασμα».

Τα όρια αναπροσαρμόζονται οποιαδήποτε στιγμή μέσω του Piraeus e-banking.

 

Μηχανισμός Πρόσθετου Ελέγχου Συναλλαγών

Από την Τράπεζα Πειραιώς έχει τεθεί σε εφαρμογή ένας νέος μηχανισμός πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών* σε επιλεγμένες εγχρήματες συναλλαγές** μέσω Piraeus e-banking, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.

Συγκεκριμένα, σε περίπτωση που απαιτηθεί η πρόσθετη ταυτοποίησή σας για την ολοκλήρωση εγχρήματης συναλλαγής σας στο Piraeus e-banking, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε 2 από τα 4 ψηφία του PIN της προσωπικής χρεωστικής σας κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.


  • Αν έχετε στην κατοχή σας περισσότερες από μία ενεργές χρεωστικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς, θα σας ζητηθεί να ορίσετε την χρεωστική κάρτα που επιθυμείτε, για τη διενέργεια του πρόσθετου ελέγχου συναλλαγών.
  • Αν δεν έχετε ενεργή προσωπική χρεωστική κάρτα, θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τον κωδικό (OTP) που θα σας σταλεί στο e-mail επικοινωνίας που έχετε δηλώσει/επιβεβαιώσει στο Piraeus e-banking.
 

*Ο νέος τρόπος επιβεβαίωσης συναλλαγών είναι επιπρόσθετος από αυτά που απαιτούνται για την ισχυρή ταυτοποίηση των συναλλαγών στο Piraeus e-banking σύμφωνα με την εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας (PSD2) για τις Υπηρεσίες Πληρωμών και ενισχύει με την ορθή χρήση του την ασφάλεια των συναλλαγών.

**Συμπεριλαμβάνονται και οι συναλλαγές προς έμπιστους δικαιούχους.

 

Άλλες χρήσιμες συμβουλές

  • Η Τράπεζα Πειραιώς δε θα σας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail) στοιχεία λογαριασμών, στοιχεία καρτών, κωδικούς πρόσβασης. Είναι στοιχεία προσωπικά και δεν πρέπει να τα αποκαλύπτετε σε κανέναν.
  • Ελέγξτε προσεκτικά τα e-mails ή τα SMS και συγκρίνετε τη διεύθυνση αποστολέα με τα προηγούμενα, πραγματικά μηνύματα, που έχετε δεχτεί από εμάς.
  • Μην ανοίγετε e-mails από άγνωστους σε εσάς αποστολείς.
  • Αποφύγετε να κατεβάζετε αρχεία (παιχνίδια, μουσική, videos, δωρεάν προγράμματα κ.α.) από sites που δεν εμπιστεύεστε.
  • Εγκαταστήστε ειδικά προγράμματα προστασίας των συσκευών σας (anti-virus. anti-spyware κ.α.) τα οποία πρέπει να αναβαθμίζετε τακτικά στην τελευταία τους έκδοση.
  • Αναβαθμίστε τακτικά τα προγράμματά σας (λειτουργικά συστήματα, browsers κ.α.) στην τελευταία τους έκδοση.
  • Μη χρησιμοποιείτε υπολογιστές και mobile συσκευές που δεν ανήκουν σε εσάς και δεν τις εμπιστεύεστε. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε υπολογιστές που βρίσκονται σε δημόσιους χώρους όπως Internet Café, ξενοδοχεία, συνεδριακοί χώροι κ.α.
  • Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε Wi-Fi που δεν εμπιστεύεστε για την πρόσβασή σας στο Piraeus e-banking, ακόμα και αν σας παρέχονται δωρεάν.
  • Αν εντοπίσετε «περίεργες» συμπεριφορές του υπολογιστή σας, που πολύ πιθανόν να προκαλούνται από την εγκατάσταση κακόβουλων προγραμμάτων, χρησιμοποιήστε το πρόγραμμα προστασίας του υπολογιστή σας και μιλήστε με κάποιον ειδικό.
  • Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε πειρατικό λογισμικό είτε για λειτουργικό σύστημα, ή για οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή.
  • Μην κάνετε επεμβάσεις στο λειτουργικό των mobile συσκευών σας (jailbreak, rooting κ.α.).
  • Μην αποθηκεύετε τα στοιχεία των καρτών σας στους browsers.

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;