1. Προσωπικοί Kωδικοί
Πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking έχετε μόνο πληκτρολογώντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:
-
- Το κινητό ή σταθερό τηλέφωνο που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία
- Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password)
Αν καλείτε από το τηλέφωνο (κινητό ή σταθερό) που δηλώσατε χωρίς απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε μόνο τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).
Αν καλείτε από διαφορετικό τηλέφωνο ή με απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και μετά τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).
Ο αρχικός Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας σας είναι το 4ψήφιο PIN της χρεωστικής κάρτας σας της Τράπεζας Πειραιώς. Μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με 6ψήφιο κωδικό της επιλογής σας. Ο 6ψήφιος κωδικός θα ισχύει μόνο για την υπηρεσία Piraeus phone banking, όχι για τη χρεωστική κάρτα σας.
2. Κλείδωμα Kωδικών
Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking.
Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus phone banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των υπηρεσιών Piraeus e-banking:
-
- Aπό σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
- Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000
3. Πιστοποίηση στοιχείων
Πριν εκτελέσουν οποιαδήποτε συναλλαγή σας, για τη δική σας ασφάλεια οι εκπρόσωποι της Τράπεζας Πειραιώς πιστοποιούν τα στοιχεία σας.