Ασφάλεια Υπηρεσιών Piraeus e-banking


Για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια της υπηρεσίας Piraeus e-banking, εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας, προστατεύουν τα δεδομένα σας και θωρακίζουν το κανάλι από την πρόσβαση τρίτων.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.    Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus e-banking έχετε μόνο εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:

    • Τον Κωδικό Εισόδου σας (Username)
    • Τον Προσωπικό Κωδικός Ασφαλεία σας (Password)

Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας τους λαμβάνετε ηλεκτρονικά εάν επιλέξετε να κάνετε online εγγραφή στην υπηρεσία ή στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με την υπογραφή της σύμβασής σας.

Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Piraeus e-banking, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα σας υποχρεώνει να μεταβάλετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας (PIN), εάν έχετε εγγραφεί online ή τον Κωδικό Εισόδου σας (Username) και τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας (PIN), εάν έχετε εγγραφεί από κατάστημα.

Κάθε δύο ή τρεις μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (Password). Μπορείτε όμως και να τους μεταβάλλετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.




 2.     Κλείδωμα Kωδικών
    • Ξέχασα το Username μου
      Εάν δεν θυμάστε το username σας πατήστε εδώ.
      Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 32 88 000 (από Ελλάδα και εξωτερικό από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) για να ανακτήσετε την πρόσβασή σας. 
    • Ξέχασα το Password μου
      Εάν είστε Ιδιώτης με ενεργοποιημένη τη δυνατότητα λήψης sms extraPIN και γνωρίζετε το Username σας αλλά δεν θυμάστε το Password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση Password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.
      Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση Password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας.
    • Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι τους κωδικούς μου
      Εάν είστε Ιδιώτης και γνωρίζετε το Username και το Password σας αλλά τους έχετε καταχωρήσει μέχρι και τρείς φορές λανθασμένα και έχετε κλειδωθεί, πατήστε εδώ.

Εναλλακτικά, η διαδικασία ξεκλειδώματος συνεχίζει να παρέχεται και μέσω εκπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς, στο +30 210 32 88 000 (από Ελλάδα και εξωτερικό από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε).




 3.     Αυτόματη Aποσύνδεση

Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 10 λεπτά, για τη δική σας ασφάλεια σάς αποσυνδέει αυτόματα.

Ταυτοποίηση συναλλαγών

Για τη πραγματοποίηση συναλλαγών στο Piraeus e-banking απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή.

Η ταυτοποίησή σας επιτυγχάνεται εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με ειδοποίηση* (Push Notification) ή με Κωδικό extraPIN που λαμβάνετε μέσω Viber** ή με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

*Τον κωδικό λαμβάνετε με ειδοποίηση (push notification), εφόσον είστε χρήστης του Piraeus app και έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή και στη συσκευή σας.

**Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό του Piraeus e-banking.
Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας, μέσω Push Notification ή SMS, όπως ακριβώς τον λαμβάνετε και σήμερα. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε το Piraeus e-banking από τη λίστα των αποδεκτών στην εφαρμογή Viber αλλά και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.


Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:

  • Επιτρέπει σε εσάς, τον πελάτη/επισκέπτη ή συνδρομητή/χρήστη, τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών.
  • Απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς.

Κρυπτογράφηση και Απόρρητο Μεταφοράς Δεδομένων

Κρυπτογράφηση

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) με την υπηρεσία Piraeus e-banking, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer)




Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Για να παραμένουν απόρρητα τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας με την υπηρεσία Piraeus e-banking, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα που έχουν περιέλθει ή θα περιέλθουν νόμιμα στην Τράπεζα Πειραιώς στο μέλλον αναφορικά με την χρήση του Piraeus e-banking, θα συμπεριληφθούν στο αρχείο προσωπικών δεδομένων που τηρεί η Τράπεζα, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας και θα αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας προς το σκοπό της σωστής εξυπηρέτησης, υποστήριξης και παρακολούθησης της συναλλακτικής σας σχέσης σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ενημερωτικό έντυπο «Ενημέρωση για την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα», το οποίο μπορείτε  να  αναζητήσετε στην ιστοσελίδα μας http://www.piraeusbank.gr/el/Idiwtes/gdpr.


Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus e-banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στο Piraeus e-banking ακολουθώντας κάποιο link.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus e-banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως.



Καλέστε:

  • Στο +30 210 32 88 000 (από Ελλάδα και εξωτερικό από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε).