Ασφάλεια Piraeus e-banking για Μεγάλες Επιχειρήσεις

Για να μπορείτε να διαχειρίζεστε το χαρτοφυλάκιο της επιχείρησής σας με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια & προστασία μέσω Piraeus e-banking, εφαρμόζουμε συστήματα προηγμένης τεχνολογίας, αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας και σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας, προστατεύουν τα δεδομένα σας και θωρακίζουν το κανάλι από την πρόσβαση τρίτων.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.  Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
    • Τον Κωδικό Εισόδου κάθε χρήστη (User ID)

    • Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)

Για την μεγαλύτερη προστασία & ασφάλεια, τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου τους λαμβάνετε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με την υπογραφή της σύμβασής σας. Βρίσκονται στο κουτί winbox που σας δίνουμε, μαζί με τις οδηγίες χρήσης των υπηρεσιών Piraeus e-banking.

Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Piraeus e-banking, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας (User ID) και τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο, τέσσερεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.



 2.  Κλείδωμα Kωδικών

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus e-banking.

Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στην υπηρεσία Piraeus e-banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών:
    • Aπό σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 328 8000

    • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000


 3.  Αυτόματη Aποσύνδεση

Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 7 λεπτά, για τη δική σας προστασία σάς αποσυνδέει αυτόματα.

Για να ενεργοποιήσετε ξανά τη σύνδεσή σας, το σύστημα σας ζητά να ξανακάνετε login ή να ξαναπεράσετε τα στοιχεία της συναλλαγής σας.

Επαλήθευση ταυτότητας με κωδικούς extraPIN

Για ορισμένες συναλλαγές ή κινήσεις το σύστημα απαιτεί την επαλήθευση της ταυτότητάς σας με δύο παράγοντες (two-factor authentication). Ο δεύτερος παράγοντας είναι ο 6ψήφιος κωδικός extraPIN, που παράγει η συσκευή extraPIN generator ή που λαμβάνετε με SMS στο κινητό . Ο κωδικός extraPIN είναι ένα one-time password, που ο χρήστης πρέπει να εισάγει ώστε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.


Kωδικούς extraPIN χρειάζεται να εισάγετε στο σύστημα για να πραγματοποιείτε:

  • Μαζικές συναλλαγές, όπως μισθοδοσία, εμβάσματα ή άλλες πληρωμές

  • Μελλοντικές και επαναλαμβανόμενες πληρωμές, ανεξαρτήτως ποσού

  • Μεταφορές προς τρίτους στην Τράπεζα Πειραιώς

  • Εμβάσματα

  • Πληρωμές πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών

  • Διαχείριση αιτήσεων

Κάθε κωδικός extraPIN που λαμβάνετε έχει διάρκεια 1 λεπτό. Εισάγοντας τον κωδικό extraPIN μπορείτε να πραγματοποιήσετε όσες συναλλαγές θέλετε κατά τη διάρκεια της ίδιας σύνδεσής σας (online session) με την υπηρεσία Piraeus e-banking.


Για να λαμβάνετε κωδικούς extraPIN αρκεί να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε:

Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών

Παραμετροποίηση πρόσβασης, χρήσης και έγκρισης συναλλαγών

Στο εταιρικό χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεστε μέσω Piraeus e-banking μπορείτε να ορίσετε παραμέτρους ώστε πρόσβαση σε αυτό να έχουν μόνο οι χρήστες που εξουσιοδοτείτε για συγκεκριμένα είδη συναλλαγών με διαφορετικά χρηματικά όρια και εγκριτικά επίπεδα. Επιπλέον, σε όλες τις εγχρήματες συναλλαγές μπορείτε να ορίσετε εγκριτικά σενάρια :

  • Χρηματικό όριο ανά είδος συναλλαγής

  • Εγκριτικό επίπεδο και δικαίωμα πρόσβασης ανά χρήστη

  • Άλλες παραμέτρους για τον έλεγχο των εγχρήματων συναλλαγών σας

Αναλυτικά τα workflows εγκρίσεων στη διαχείριση διαθεσίμων επιχειρήσεων



Εξαίρεση λογαριασμών

Μπορείτε να επιλέξετε την εξαίρεση εκείνων των λογαριασμών που δεν θέλετε να διαχειρίζεστε online ή να δώσετε πρόσβαση σε αυτούς μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες.

Οι λογαριασμοί που εξαιρείτε δεν ακυρώνονται. Συναλλαγές από αυτούς όμως θα μπορείτε να κάνετε μόνο από τα καταστήματα και τα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς. Εκεί θα ενημερώνεστε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους. Παράλληλα, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε όσες ειδοποιήσεις (alerts) είχατε ορίσει πριν την εξαίρεση των λογαριασμών αυτών, αλλά δεν θα μπορείτε να ορίσετε νέες ειδοποιήσεις.

Κρυπτογράφηση και Απόρρητο Μεταφοράς Δεδομένων

Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:

  • Επιτρέπει σε εσάς, τον πελάτη/επισκέπτη ή συνδρομητή/χρήστη, τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών.

  • Απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς.


Κρυπτογράφηση

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσής σας (online session) με την υπηρεσία Piraeus e-banking, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).

Κάθε φορά που συνδέεστε με την υπηρεσία Piraeus e-banking, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς κρυπτογραφείται με τη χρήση κλειδιού SSL-128 bit της Verisign, της πιο αναγνωρισμένης εταιρείας έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο απολαμβάνεται την μέγιστη δυνατή ασφάλεια & προστασία.



Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Για να παραμένουν απόρρητα τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας με την υπηρεσία Piraeus e-banking, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.

Απόρρητο Συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, όπως:

  • Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών της επιχείρησής σας και αυτό μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο.

  • Η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας ή τα στοιχεία των συναλλαγών σας, παρά μόνο εφόσον έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρεία σας ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

  • Όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών της επιχείρησης σας.

  • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για την επιχείρηση σας, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.

  • Για τη δική σας προστασία & ασφάλεια, πρέπει κι εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για το σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).

Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 "Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38

  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας πρέπει να τους προστατεύετε και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του Piraeus e-banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στη Piraeus e-banking ακολουθώντας κάποιο link.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στην υπηρεσία Piraeus e-banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus e-banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως για μεγαλύτερη προστασία.


Καλέστε:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38

  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000