Eπικαιροποίηση στοιχείων μέσω gov.gr
Στο Piraeus e-banking έχετε την δυνατότητα να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα της Τράπεζας.
Συγκεκριμένα, η διαδικασία γίνεται online μέσω διασύνδεσης με την ενιαία ψηφιακή πύλη της δημόσιας διοίκησης gov.gr. με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
Τα στοιχεία που μπορείτε να αλλάξετε ή επικαιροποιήσετε εφόσον είστε κάτοχος Ελληνικού Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ), αφορούν στις παρακάτω κατηγορίες:
- Tαυτότητας
- Εισοδήματος (ΑΦΜ & εισοδήματα)
- Επικοινωνίας (διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση επικοινωνίας, τηλέφωνο επικοινωνίας σταθερό-κινητό, e-mail)
- Επαγγελματικής δραστηριότητας (επάγγελμα, διεύθυνση εργασίας)
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση τουλάχιστον του αριθμού κινητού τηλεφώνου σας Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (gov.gr), αν δεν το έχετε προγενέστερα δηλώσει.
Εναλλακτικά, σε περίπτωση που δεν έχετε κωδικούς taxisnet ή δεν τους θυμάστε, μπορείτε να επιλέξετε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίηση των στοιχείων 2,3 και 4 , επισυνάπτοντας τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησης*.
Eπικαιροποίηση στοιχείων με επισύναψη εγγράφων
Έχετε την δυνατότητα να υποβάλλετε ηλεκτρονικά τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίηση ή την ενημέρωση των στοιχείων σας μετά από πιθανή αλλαγή, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείτε κατάστημα.
Τα στοιχεία που μπορείτε να αλλάξετε ή να επικαιροποιήσετε είναι:
- ΑΦΜ και εισοδήματα.
- Διεύθυνση διαμονής/αλληλογραφίας και τηλέφωνο επικοινωνίας.
- Επάγγελμα και διεύθυνση εργασίας.
*Εάν είστε κάτοικος εξωτερικού τα έγγραφα πιστοποίησης των στοιχείων σας, θα πρέπει να είναι μεταφρασμένα στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα και επικυρωμένα από την Ελληνική Πρεσβεία ή το Ελληνικό Προξενείο ή το Notary Public.