1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την
- Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
- Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
- Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
- Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
- Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
2. Εξειδικευμένος υπάλληλος επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας προτείνει την ιδανικότερη λύση ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
3. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας και ενημέρωση με όλες τις απαραίτητες τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες.
4. Το αίτημα σας αξιολογείται από την τράπεζα.
5. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματός σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
6. Επικοινωνεί μαζί σας τεχνικός προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες διασύνδεσης με την πλατφόρμα epay.
Σημείωση:
Οι υπηρεσίες epay παρέχονται τόσο σε πελάτες όσο και σε μη πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνετε πελάτης της τράπεζας, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.