Επικαιροποίηση Στοιχείων και Εγγράφων Πελατών Φυσικών Προσώπων
Η Τράπεζα Πειραιώς, όπως και όλα τα Πιστωτικά Ιδρύματα που λειτουργούν στην χώρα μας, υποχρεούται να λαμβάνει και να τηρεί για τους Πελάτες της τα στοιχεία πιστοποίησης ταυτότητας, φορολογικών/οικονομικών και λοιπών στοιχείων (διαμονής, επικοινωνίας και επαγγελματικής δραστηριότητας), καθώς επίσης και να επιβεβαιώνει τα ανωτέρω στοιχεία από αξιόπιστες πηγές. Επίσης, οφείλει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να επαληθεύει και να επικαιροποιεί τα στοιχεία αυτά.
Στο πλαίσιο αυτό, για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
Α) Μέσω Piraeus e-banking ή Piraeus app, με διαβίβαση στοιχείων από την ηλεκτρονική εφαρμογή eGov-KYC της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr
Εισέρχεστε με τους προσωπικούς σας κωδικούς στο Piraeus e-banking ή στο Piraeus app, από όπου μεταβαίνετε στον ιστότοπο Kyc.gov.gr και αφού εισάγετε τους προσωπικούς σας κωδικούς TAXISnet, έχετε τη δυνατότητα να δείτε τα διαθέσιμα στοιχεία σας και, εφόσον συναινέσετε, αυτά να διαβιβαστούν προς την Τράπεζα, χωρίς να χρειάζεται να επισυνάψετε έγγραφα πιστοποίησης των στοιχείων αυτών.
Β) Μέσω Piraeus e-banking, με επισύναψη εγγράφων
Σε περίπτωση που δεν έχετε κωδικούς TAXISnet ή δεν τους θυμάστε, μπορείτε να επιλέξετε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά, τα έγγραφα για την επικαιροποίηση συγκεκριμένων στοιχείων, εκτός του εγγράφου πιστοποίησης ταυτότητας:
Ενημερωθείτε παρακάτω για τα στοιχεία και τα αντίστοιχα έγγραφα τεκμηρίωσης αυτών ανά περίπτωση. Τα έγγραφα θα πρέπει να έχουν εκδοθεί εντός εξαμήνου. Εξαίρεση αποτελούν τα έγγραφα που εκδίδονται μία φορά. Εάν δε διαθέτετε ένα από τα παρακάτω έγγραφα, μπορείτε να ολοκληρώσετε την επικαιροποίηση των στοιχείων σας μέσω του δικτύου καταστημάτων. Απευθυνθείτε στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί, για να ενημερωθείτε για τα ανά περίπτωση απαιτούμενα έγγραφα.
1. Διεύθυνση κατοικίας και τηλέφωνο επικοινωνίας
Πρόσφατο λογαριασμό τηλεπικοινωνιών ή συμβόλαιο εταιρίας κινητής τηλεφωνίας (για επικαιροποίηση Διεύθυνσης και τηλεφώνου) ή
Πρόσφατο Λογαριασμό ενέργειας ή ύδρευσης (για επικαιροποίηση μόνο της Διεύθυνσης) ή
Μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας που έχει κατατεθεί σε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (για επικαιροποίηση μόνο της Διεύθυνσης)
2. ΑΦΜ και εισοδήματα
Τελευταία Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου (εκκαθαριστικό) ή
Βεβαίωση Απόδοσης ΑΦΜ και Υπεύθυνη Δήλωση περί μη υποχρέωσης υποβολής φορολογικής δήλωσης ή
Βεβαίωση Απόδοσης Ελληνικού ΑΦΜ (για αλλοδαπούς πολίτες εκτός Ε.Ε.) ή
Αντίστοιχο έγγραφο τεκμηρίωσης έκδοσης χώρας Ε.Ε. ή και πρόσφατο πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας (για αλλοδαπούς πολίτες Ε.Ε.)
3. Επάγγελμα και Διεύθυνση εργασίας*
Βεβαίωση Εργοδότη ή
Βεβαίωση Μισθοδοσίας (για μισθωτούς) ή
Μηνιαίο Ενημερωτικό Σημείωμα Σύνταξης ή Βεβαίωση Σύνταξης (για συνταξιούχους) ή
Βεβαίωση Έναρξης Επιτηδεύματος (για ελεύθερους επαγγελματίες ή Αγρότες) ή
Έγκυρο Δελτίο Ανεργίας ΟΑΕΔ ή Βεβαίωση Ανεργίας ΟΑΕΔ σε ισχύ (για άνεργους)
*Σημείωση: Εάν δεν ανήκετε σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες, η επικαιροποίηση του επαγγέλματος και της Διεύθυνσης Εργασίας πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω του δικτύου καταστημάτων. Απευθυνθείτε στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί, για να ενημερωθείτε για τα ανά περίπτωση απαιτούμενα έγγραφα.
Γ) Επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, με τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησης.
Ενημερωθείτε παρακάτω για τα στοιχεία και τα αντίστοιχα έγγραφα τεκμηρίωσης αυτών ανά περίπτωση