Δημιουργία νέας εταιρείας διαχείρισης
Η Intrum και η Τράπεζα Πειραιώς ίδρυσαν την κορυφαία εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα.
Στις 16 Σεπτεμβρίου 2019, η εσωτερική πλατφόρμα διαχείρισης απαιτήσεων της Τράπεζας Πειραιώς (Recovery Banking Unit) μεταβιβάσθηκε σε νέα εταιρεία διαχείρισης. Η νέα εταιρεία διαχείρισης, ανήκει σήμερα κατά 80% στην Intrum, ενώ η Τράπεζα Πειραιώς διατηρεί μερίδιο συμμετοχής 20%.
Η νέα εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση σε αποκλειστική βάση των υφιστάμενων μη εξυπηρετούμενων δανείων της Τράπεζας Πειραιώς, μαζί με τα νέα που θα δημιουργούνται. Επιπλέον, η νέα εταιρεία θα διαχειρίζεται και απαιτήσεις τρίτων.
Η νέα εταιρεία έχει λάβει άδεια λειτουργίας και εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Επιπλέον, η πλειοψηφία του χαρτοφυλακίου απαιτήσεων που διαχειρίζεται η νέα εταιρεία, έχει μεταβιβασθεί από την Τράπεζα Πειραιώς σε εταιρεία ειδικού σκοπού μέσω τιτλοποίησης.
Ενημέρωση Πελατών
Οι πελάτες, οι οποίοι ενέχονται άμεσα με τις οφειλές που έχει αναλάβει να διαχειρίζεται η νέα εταιρεία, παραμένουν πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς.
Οι πελάτες αυτοί λαμβάνουν προσωπική ενημερωτική επιστολή από την Τράπεζα, την εταιρεία ειδικού σκοπού και την εταιρεία διαχείρισης, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των δανειοληπτών.
Παράλληλα, έχει δημοσιευθεί σχετική ανακοίνωση στον τύπο στα τέλη Σεπτεμβρίου 2019.
Ποιες απαιτήσεις πελατών διαχειρίζεται η νέα εταιρεία;
Η νέα εταιρεία διαχειρίζεται χαρτοφυλάκιο από χορηγήσεις δανείων ή / και πιστώσεων προς οφειλέτες, των οποίων οι οφειλές ή κάποιες οφειλές έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες ή / και έχουν καταγγελθεί ή έχουν ρυθμισθεί.
Αλλάζουν οι υποχρεώσεις των πελατών απέναντι στην Τράπεζα με την μεταφορά της διαχείρισης της οφειλής;
Όλες οι υποχρεώσεις, καθώς και τα δικαιώματα των πελατών, παραμένουν ως είχαν.
Οι συναλλαγές με την Τράπεζα Πειραιώς εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται μέσω των δικτύων εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς.
Οι δανειακοί και καταθετικοί λογαριασμοί τηρούνται πλέον στην εταιρεία διαχείρισης;
Το σύνολο των δανειακών και καταθετικών λογαριασμών συνεχίζει να τηρείται στην Τράπεζα Πειραιώς.
Επικοινωνία
Τράπεζα Πειραιώς
Γραφείο Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Λεωφόρος Αμαρουσίου – Χαλανδρίου & Χειμάρας 11,
Μαρούσι, T.K.:151 25
PiraeusBankDPOOffice@piraeusbank.gr
Intrum Hellas
Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων Intrum Hellas
Μεσογείων 109-111, Αθήνα, Τ.Κ. 115 26
AFSDPOoffice@.gr.intrum.com
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
210 32 88 000
Για όλες τις υπηρεσίες:
Δευτέρα- Παρασκευή 8:00 – 18:00,εκτός αργιών
Για θέματα ασφάλειας που χρήζουν άμεσης διαχείρισης, μπορείτε να επικοινωνείτε όλο το 24ωρο.
(Από σταθερό ή κινητό με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας)