Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Στρατηγική συνεργασία Τράπεζας Πειραιώς και Intrum

Η Τράπεζα Πειραιώς και η Intrum ίδρυσαν την κορυφαία εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα

Δημιουργία νέας εταιρείας διαχείρισης

Η Intrum και η Τράπεζα Πειραιώς ίδρυσαν την κορυφαία εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα.

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2019, η εσωτερική πλατφόρμα διαχείρισης απαιτήσεων της Τράπεζας Πειραιώς (Recovery Banking Unit) μεταβιβάσθηκε σε νέα εταιρεία διαχείρισης. Η νέα εταιρεία διαχείρισης, ανήκει σήμερα κατά 80% στην Intrum, ενώ η Τράπεζα Πειραιώς διατηρεί μερίδιο συμμετοχής 20%.

Η νέα εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση σε αποκλειστική βάση των υφιστάμενων μη εξυπηρετούμενων δανείων της Τράπεζας Πειραιώς, μαζί με τα νέα που θα δημιουργούνται. Επιπλέον, η νέα εταιρεία θα διαχειρίζεται και απαιτήσεις τρίτων.

Η νέα εταιρεία έχει λάβει άδεια λειτουργίας και εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Επιπλέον, η πλειοψηφία του χαρτοφυλακίου απαιτήσεων που διαχειρίζεται η νέα εταιρεία, έχει μεταβιβασθεί από την Τράπεζα Πειραιώς σε εταιρεία ειδικού σκοπού μέσω τιτλοποίησης.

Ενημέρωση Πελατών

Οι πελάτες, οι οποίοι ενέχονται άμεσα με τις οφειλές που έχει αναλάβει να διαχειρίζεται η νέα εταιρεία, παραμένουν πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς.

Οι πελάτες αυτοί λαμβάνουν προσωπική ενημερωτική επιστολή από την Τράπεζα, την εταιρεία ειδικού σκοπού και την εταιρεία διαχείρισης, σύμφωνα με όσα ορίζει η νομοθεσία περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των δανειοληπτών.

Παράλληλα, έχει δημοσιευθεί σχετική ανακοίνωση στον τύπο στα τέλη Σεπτεμβρίου 2019.

 

Ποιες απαιτήσεις πελατών διαχειρίζεται η νέα εταιρεία;

Η νέα εταιρεία διαχειρίζεται χαρτοφυλάκιο από χορηγήσεις δανείων ή / και πιστώσεων προς οφειλέτες, των οποίων οι οφειλές ή κάποιες οφειλές έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες ή / και έχουν καταγγελθεί ή έχουν ρυθμισθεί.


Αλλάζουν οι υποχρεώσεις των πελατών απέναντι στην Τράπεζα με την μεταφορά της διαχείρισης της οφειλής;

Όλες οι υποχρεώσεις, καθώς και τα δικαιώματα των πελατών, παραμένουν ως είχαν.
Οι συναλλαγές με την Τράπεζα Πειραιώς εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται μέσω των δικτύων εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς.


Οι δανειακοί και καταθετικοί λογαριασμοί τηρούνται πλέον στην εταιρεία διαχείρισης;

Το σύνολο των δανειακών και καταθετικών λογαριασμών συνεχίζει να τηρείται στην Τράπεζα Πειραιώς.

Επικοινωνία

Τράπεζα Πειραιώς

Γραφείο Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Λεωφόρος Αμαρουσίου – Χαλανδρίου & Χειμάρας 11,
Μαρούσι, T.K.:151 25
PiraeusBankDPOOffice@piraeusbank.gr


Intrum Hellas

Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων Intrum Hellas
Μεσογείων 109-111, Αθήνα, Τ.Κ. 115 26
AFSDPOoffice@.gr.intrum.com

 

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

210 32 88 000

Για όλες τις υπηρεσίες:
Δευτέρα- Παρασκευή 8:00 – 18:00,εκτός αργιών

Για θέματα ασφάλειας που χρήζουν άμεσης διαχείρισης, μπορείτε να επικοινωνείτε όλο το 24ωρο.
(Από σταθερό ή κινητό με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας)