Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;
1. Βλέπετε και επεξεργάζεστε τις αιτήσεις που έχετε λάβει από την τράπεζα για τις οποίες εκκρεμεί να αποστείλετε έγγραφα.
2. Από το menu επιλέγετε Αγορές & Αιτήσεις > Αποστολή Εγγράφων και επισυνάπτετε το απαιτούμενο έγγραφο ή απορρίπτετε την αίτηση.
3. Βλέπετε το ιστορικό των αιτήσεών σας.
4. Ενημερώνεστε για την πορεία του αιτήματος λήψης εγγράφου και την αποδοχή του ή όχι από την τράπεζα, μέσω e-banking αλλά και με e-mail.
Ποιους αφορά η υπηρεσία;
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Piraeus e-banking.