Πρόσβαση στο Piraeus e-banking έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες. Τα δικαιώματα κάθε χρήστη προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εταιρείας σας, με δυνατότητες περιορισμού δικαιωμάτων και δημιουργία εγκριτικών σεναρίων. Κάθε χρήστης αποκτά πρόσβαση στην υπηρεσία εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, διαφορετικούς για κάθε χρήστη, που γνωρίζει μόνο αυτός:
τον κωδικό εισόδου κάθε χρήστη (User ID)
τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας κάθε χρήστη (PIN)
Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου τους λαμβάνετε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με την υπογραφή της σύμβασής σας. Βρίσκονται στο Piraeus box που σας δίνουμε μαζί με τις οδηγίες χρήσης των υπηρεσιών Piraeus e-banking.
Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το Piraeus e-banking, για τη δική σας ασφάλεια, το σύστημα σας υποχρεώνει να αλλάξετε τον κωδικό εισόδου σας (User ID) και τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας σας (PIN). Κάθε δύο, τέσσερεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (PIN). Μπορείτε όμως και να τον αλλάζετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.
2. Κλείδωμα κωδικών
Αν κάνετε τρεις φορές λάθος στην εισαγωγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας σας (PIN), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στο Piraeus e-banking.
Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε πάλι πρόσβαση πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών από σταθερό ή κινητό, Ελλάδα ή εξωτερικό στο +30 210 32 88 000
3. Αυτόματη αποσύνδεση
Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για επτά λεπτά για τη δική σας ασφάλεια αποσυνδέεστε αυτόματα.