Η διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN γίνεται online και ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι:
- να έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς
- να είστε εγγεγραμμένος στην υπηρεσία Piraeus phone banking
Για τη δήλωση κινητού extraPIN ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Κάντε είσοδο στο Piraeus e-banking με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας επιλέξτε «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».
2. Κατόπιν επιλέξτε «Κινητό extraPIN» και στη συνέχεια «Καταχώρηση».
3. Συμπληρώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN. Πατήστε «Συνέχεια».
4. Θα λάβετε με SMS έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε «Συνέχεια».
5. Επιβεβαιώστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε και πατήστε «Ολοκλήρωση».
6. Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Σημειώνετε τον κωδικό αίτησης.
Αμέσως μετά, μπορείτε να προχωρήσετε στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας extraPIN, ως εξής:
1. Καλέστε στο Call Center στο 210 32 88 000. Γίνεται χρέωση κλήσης προς σταθερό ή κινητό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε, για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό.
2. Συνδεθείτε στο Piraeus phone banking λέγοντας «Σύνδεση phone banking».
3. Μόλις συνδεθείτε, πείτε τον κωδικό αίτησης. Στην περίπτωση που δεν έχετε καταγράψει τον κωδικό αίτησης, ο εκπρόσωπος μπορεί να τον εντοπίσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Σημείωση: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησής» σας. Αν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας το παραπάνω τηλέφωνο. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία εκφωνώντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».