Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικά διαμορφωμένου εργαλείου επιλέγετε:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Δήλωση κινητού για λήψη κωδικού extraPIN

23 May 2024 | 3'

Η διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN γίνεται online και ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι:

  • να έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς
  • να είστε εγγεγραμμένος στην υπηρεσία Piraeus phone banking

Για τη δήλωση κινητού extraPIN ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Κάντε είσοδο στο Piraeus e-banking με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας επιλέξτε «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».

2. Κατόπιν επιλέξτε «Κινητό extraPIN» και στη συνέχεια «Καταχώρηση».

3. Συμπληρώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN. Πατήστε «Συνέχεια».

4. Θα λάβετε με SMS έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε «Συνέχεια».

5. Επιβεβαιώστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε και πατήστε «Ολοκλήρωση».

6. Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Σημειώνετε τον κωδικό αίτησης.

Αμέσως μετά, μπορείτε να προχωρήσετε στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας extraPIN, ως εξής:

1. Καλέστε στο Call Center στο 210 32 88 000. Γίνεται χρέωση κλήσης προς σταθερό ή κινητό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε, για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό.

2. Συνδεθείτε στο Piraeus phone banking λέγοντας «Σύνδεση phone banking».

3. Μόλις συνδεθείτε, πείτε τον κωδικό αίτησης. Στην περίπτωση που δεν έχετε καταγράψει τον κωδικό αίτησης, ο εκπρόσωπος μπορεί να τον εντοπίσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Σημείωση: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησής» σας. Αν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας το παραπάνω τηλέφωνο. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία εκφωνώντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;